Voorman gezocht voor bouwbedrijf in Thailand

Voorman gezocht voor bouwedijf gezocht in Thailand die alles weet van huizen ouwen met zwemad en zelfstandig kan werken en leiding geven en in Thailand wil wonen en verblijven.
voor meer inlichtingen: stuur een privébericht
[EMAIL=“dreesman123@hotmal.com”]

Hallo,
wat heeft u in gedachten bij een voorman? Moet de thaise taal gesproken worden of heeft het bouwbedrijf engels sprekend personeel?
Om welke periode gaat het?

Ik ben zeker geinteresseerd, graag meer info.
Een uitgebreid cv en referenties voor bouwen en verbouwen in Frankrijk zijn aanwezig.

Met vriendelijke groet,
F. Elfring.

Geachte Heer/Mevrouw,
Toevallig kwam ik net u vacature tegen waarin u op zoek bent naar een voorman in Thailand.
Afgelopen winter ben ik in Thailand geweest en dat beviel me zo goed dat ik sindsdien speel met de gedachte om richting zuid-oost Azie te emigreren.
Momenteel ben ik woonachtig in Frankrijk waar ik een goed lopende aannemers bedrijfje heb.
Ik werk uitsluitend met onderaannemers waardoor het gemakkelijk voor mij is om het bedrijf hier op te schorten.
Gezien ik al langere tijd zelfstandig ondernemer ben heb ik helaas geen CV klaar liggen om mee te sturen, maar als de positie nog steeds open is dan wil ik die uiteraard opstellen.
In Het Kort; Ik ben een enthousiaste, optimistische 32 jarige jonge man die elke dag met plezier gaat werken en dit graag overbrengt op anderen. Ik ben het gewend om internationale teams aan te sturen.
Graag hoor ik van u of de positie nog open is en wat het verder inhoud.
Met vriendelijke groet,
William Nicoll
w_nicoll@hotmail.com
tel. 0033 (0)471207627 (s’avonds)
mob. 0033 (0)647522131 (Overdag)

Dreesman: belangrijk gegeven is: hoe wordt de werkvergunning geregeld? Het is lastig om een werkvergunning te krijgen voor Thailand en werken is absoluut niet toegestaan zonder permit.

/edit: ik zie nu pas dat het een oudekoeientopic is. Slotje.