Voor een maandje of 3 naar Mexico

Hai hai!

Ik ben een 33 jarige meid…ziet er jonger uit en jong in doen en laten:p.Zet het er maar even bij want toen ik een jaar of 27 was dacht ik 33…oei wat oud;)haha.

Ik heb altijd al met het idee gelopen dat ik wel voor even in een ander land wil vertoeven.Maar helaas nooit wat meegedaan.Het laatste jaar is die drang zo sterk en ik dacht waarom zou het te laat zijn?Ik ben sinds 2 wkn terug uit Playa del Carmen(Mexico) en heb het daar naar mn zin gehad.Ik zou graag terug willen…en daar een huisje huren voor een maand of 3.Ondertussen uitstapjes maken om meer van Mexico te zien,nieuwe mensen ontmoeten,misschien op dansles gaan zodat we die ritmische mannen kennen bijbenen.En anders natuurlijk ook wel leuk omdat je je eigen zo tussen""het volk"mengt.Even kijken hoe het zal zijn in een cultuur,zon,strand,zee natuurlijk,wat spaans leren… en ga zo maar door!Kortom gewoon even een ander leventje leiden in een ander land.
Ik wil graag deze uitdaging aan gaan.Maar niet alleen…Dus is er misschien een gezellige,vlotte meid van een jaar of +/- 26/37 jaar?Met zo’n beetje de zelfde ideeen?En er een leuke tijd van wil maken?
Dan lijkt het me leuk om iets van je te horen!
Gr,Diaan

Dit is ook een oproepje die ik eerder geplaatst hebt…maar nog steeds een optie.