Voor de moderator

Hai

Kunnen jullie me vertellen hoe ik nou een foto in m’n profiel krijg geplaatst of ben ik blind?

8)Harry

;D Nu Harry, ik ben benieuwd wat voor een mooi portret jij op je profiel gaat zetten. Hi hi. Ik ga het in de gaten houden hoor!! ::slight_smile:
Groetjes Ans 8)

Heyy Ans

De moderatoren zijn niet echt snel … maar dat antwoord komt ongetwijfeld nog, of weet jij het soms?

8)Harry

:smiley: Of ik weet hoe dat moet ??? Ach maar Harry, ik weet alleen hoe ik de pc aan en uit moet zetten en hoe ik kan surfen. Erg hè? Ik heb een pc met alles erop en eraan maar hij is van mijn zoon en die werkt en woont in Parijs dus maak ik er nu gebruik van maar heb er eigenlijk weinig verstand van. Oja, ik zit ook nog op MSN en dat gaat me ook goed af, maar voor de rest weet ik er niks van. Ga toch maar eens een cursus volgen denk ik. Ik durf me zelf niet eens te registreren voor dit forum, omdat ik dan bang ben voor allerlei spam en andere rotzooi en daar zit ik niet op de wachten! Hoe is jou ervaring er eigenlijk mee?
Nu, Harry ik lees wel weer. De groetjes weer van ja ja Ans.

Hoi Ans

Een beetje verstand heb ik er wel van, ben nl systeembeheerder dus ik ben dagelijks met computers bezig.
maar weet wel zeker dat je hier geen foto kunt plaatsen.

Denk niet dat je, als je hier je adres bekend zou maken daar spam en andere rotzooi door zou krijgen en trouwens kun je je eigen gemaakte profiel ook weer wijzigen dus. Heb 1 keer door dit forum een boos mailtje van iemand gekregen die ik een gezouten mail teruggestuurd heb en daarna niks meer gehoord dus dat valt wel mee en als het niet anders wil stuur ik em rustig een image (backup computer van een paar gigabyte) naar z’n mailadres. Anders is het als je links en rechts je adres op verschillende sites achterlaat, daar kun je jaren “plezier” van hebben.
Cursus volgen is altijd interessant en je bent ook niet meer zo afhankelijk van anderen als er eens iets is.

8)Harry

;D Oh, da,s dan jammer Harry dat er geen foto op kan! Hi hi. Had ik weleens willen zien. En het is inderdaad makkelijk als je zelf wat verstand hebt van pc. Maarja, daar heb ik dan ook wel weer mijn mannetjes voor zal ik maar zeggen. Nu, ik ga er nog ff over nadenken ofdat ik mij hier zal registreren want ja, jij weet hoe je dat dan aan moet pakken maar ik niet. Ik zit ook op hotmail en krijg daar soms ook post waarvan ik denk, hoe komen ze aan mijn e-mailadres? Krijg ik post van mensen die ik helemaal niet ken maar wel weten in wat voor hotel wij hebben gezeten in Spanje en daar info over wilden. Terwijl ik daar nog nooit op het net met iemand over gepraat heb. En dan kon ik mail terug sturen naar een adres met een naam, dat wil je niet weten. Nou , dan denk ik ook zo van, opzoute!!! Del dus.

Oke dan, dit was het dan ff weer. Gezellig gebabbeld. Groetjes van Ans. 8) :wink:

Je was alleen maar geschrokken van die foto Ans …

Dat “registreren” doe je d.m.v. een zgnd profiel aan te maken je kunt daar o.a. zelf kiezen of je email-adres voor anderen zichtbaar is, alhoewel ik me afvraag waarvoor je het dan in zou vullen.

Wat email betreft; je weet dat als je reageert ergens op dat vanzelluf je adresje bekend is daarro en ook als je “rare” mail krijgt dit ook een virus kan zijn die overal vandaan kan komen waar jij in het adresboek staat.

:PHarry

:smiley: Zou je denken? Is het zo erg dan van die foto? Was ook maar een grapje hoor!

En tuurlijk Harry, weet ik wel dat als ik ergens op reageer dat mijn adres dan daar ook bekend word maar ik vind het toch vreemd dat ik dan mail krijg met als titel Cartago Nova. En dat is inderdaad een hotel waar wij in 1992 een keer geweest zijn dus ik maak het open en lees dan, beste Ans. En dan vragen ze hoe heb jij dat hotel ervaren en wij zijn een gezin met 2 kinderen bla bla bla. En dan aan het eind vragen ze in welke leeftijd ik ben en of ik dat dan ff wil terug mailen aan, nou ja? Dan denk ik, wat moet ik hiermee? En daar ben ik nu dus een beetje voor op mijn hoede.
Maargoed, jij zal hier meer verstand van hebben als ik met jou pc ervaring en dan neem ik dat graag aan hoe het zou kunnen.

Ik ga maar weer. Groeten van Ans. :wink: 8)