Voor actievelingen die graag kamperen

Vanaf maandagochtend 16juli vertrekken wij(mijn vriend en ik) richting Picos de Europa (gebergte noord-spanje) , via de Limousin et les hautes-pyrénées (frankrijk).
Wij zullen zaterdag 28 juli of zondag 29 juli terug zijn, en zullen die periode dus rondtrekken met de tent en onze geliefde woefs uiteraard.

Wij zijn op zoek naar actieve personen/koppels die graag kamperen (en hier ook wat ervaring mee hebben) om ons te vergezellen. Wij opteren nog maximaal 4personen extra zodat we niet met een al te grote groep zijn. Ieder persoon/koppel zorgt voor eigen tent en eigen vervoer!!!
Hieronder vindt je de planning en een prijsopgave:

Eerste camping ligt op ± 700km.
Maandagnacht/ochtend vroeg vertrekken om files te vermijden en tijdig aan te komen in Cognac-la-Forêt, ± 05.00uur.

Ma 16, di 17 juli: Camping des Alouettes
Camping des Alouettes | ACSI Eurocamping

prijs: ± 20 per nacht * 2 = 40 / 2 = 20 p.p.

woensdagochtend doorrijden naar volgende camping, 500km

woe 18, don 19, vrij 20 juli : Camping Airotel Pyrénées
Camping Airotel Pyrénées | ACSI Eurocamping
prijs: ± 40 per nacht * 3 = 120 / 2 = 60 p.p.

zaterdagochtend doorrijden naar volgende camping, 360km

zat 21, zon 22, ma 23, di 24juli : Camping Arenillas

prijs: ± 30 per nacht * 4 = 120 / 2 = 60 p.p.

woensdagochtend doorrijden naar volgende camping, 165km

woe 25, do 26, vrij 27 juli: Camping Picos de Eruopa
Camping La Isla-Picos de Europa | ACSI Eurocamping
prijs: ± 30 per nacht * 3 = 90 / 2 = 45 p.p.

zaterdag overdag of avond/nacht terugrijden naar België

Ruwe prijsschatting

  • Verblijfkosten : 185 euro p.p.
  • Brandstofkosten : ± 400 euro, afhankelijk v.d. wagen uiteraard
    (Gem. Aantal km’s : 3165 )  200 euro p.p.
    Douanekosten ook niet te vergeten!!!
  • Eten en drinken: ±25 euro p.p.p.dag  300 euro p.p.
  • Eventuele betalende optionele activiteite
     Ruim geschat: 800 euro per persoon.

Wat valt er te beleven?
Eerst en vooral vele mooie wandelingen maken in de mooie gebergte van Frankrijk en Spanje en langs de mooie kustlijn waar wij ook zullen vertoeven.
Bijgevolg zijn wateractiviteiten mogelijk zoals snorkelen, windsurfen,…
Ik kan heel veel interessante bezienswaardigheden beginnen opsommen uiteraard… 
En niet te vergeten, de heerlijke Spaanse keuken! Het noorden van Spanje staat vooral bekend om zijn lekkere verse visgerechten maar ook de kaas en het vlees zijn er zeer lekker (deze komen van de dieren uit het gebergte, heel vaak geitjes bijvoorbeeld).

Er is ook de mogelijk om bijvoorbeeld enkel de eerste week mee te gaan naar Frankrijk (indien je slechts 1 week verlof hebt of andere redenen).

Indien je interesse hebt en we hebben elkaar nog niet ontmoet/ onze honden hebben elkaar nog niet ontmoet, willen wij uiteraard eerst eens samenkomen om te zien of de honden overeenkomen. Onze honden zijn zeer sociaal en wij zoeken dus ook sociale hondjes zodat er geen problemen opduiken tussen de woefs.

Voor verdere vragen, stuur gerust een pb’tje en dan stuur ik jou mijn mail-adres door voor verdere communicatie.
Dan kan ik jou ook het bestandje doorsturen met alle informatie (dat is overzichtelijker dan via dit topic de info bekijken)

Groetjes
Kimberley & Sven
Tess, Luna & Juna