Vrouwelijke reisgezel gezocht die van 4 tem 25/7 mee wil naar een camping aan de Atlantische kust ongeveer 60km ten NW van Bordeaux voor een lekker luie zonnige vakantie met veel tijd om te lezen, maar ook afgewisseld met veel actieve momenten.
Hopelijk hou je dus ook van wat beweging zoals zwemmen (beschikbaar zwembad), badminton, wandelen, yoga, (Franse) volksdansen,…? die ter plaatse dagelijks op de camping geörganiseerd worden, en dans je graag op de tonen van een life orkestje? en hou je van een lekker etentje? Of misschien kan een bezoek aan Bordeaux tijdens een regenachtige dag je ook wel bekoren, of…?
De camping waar ik opnieuw naar toe wil is Euronat (www.euronat.fr) die naturistisch is… Oei… Hopelijk schrikt dat je nu niet af?
Voor alle duidelijkheid: ik ben al jarenlang gelukkig gehuwd en dus niet op zoek naar een vaste partner, maar om allerlei redenen die ik je graag persoonlijk wil toelichten, hebben we afgesproken om dit jaar opnieuw elk ons eigen doel te kiezen voor de zomervakantie. (Mijn partner is op de hoogte van mijn initiatief)
De voorbije 2 jaar alleen gereisd (wat ook een ervaring was) maar dit jaar liefst samen met een sympathieke vrouw met ruimte en respect voor ieders verlangens en keuzes, maar ook tijd voor mekaar om samen een leuke en intense tijd te beleven: genietend van elk moment, van de natuur, van mekaars gezelschap (3 weken lang samen-levend), intimiteit, en misschien leidend tot een langdurige vriendschap.
Ik beschik over een firmawagen en wil wel rijden, enkel kosten delen van diesel, etc.
Als je je aangesproken voelt door deze oproep, kan je best een emailtje sturen, en kunnen we nader kennis maken om te evalueren of onze verwachtingen min of meer overeenstemmen. Ik ben benieuwd naar je reactie… Een emailtje is een 1ste stap, zonder enige verplichting…
[EMAIL=“luc2@live.be”]luc2@live.be