vluchten /verbinding

Beste,
reis in december … dit jaar valt mijn oog op Ecuador. Doch als ik nu naar tickets kijk vanuit Brussel dan zijn die wel heel duur en ook geen goeie aansluitingen…
Is Brussel geen goeie vertrekbasis voor Ecuador ? Of kijk ik te vroeg ?
Tips en ervaringen welkom :wink:
( ook waar best landen)

Groeten,
voorheen
Kathleen.

Ha Kathleen. Momenteel zijn er goede aanbiedingen vanaf 600 euro vanaf Antwerpen! Je neemt dan de trein (of soms bus) geregeld door KLM naar Amsterdam en terug. Dit zit inbegrepen in je ticket. Bij het inchecken is Amsterdam moet je wel kunnen aantonen dat je ook daadwerkelijk met de trein gekomen bent (je ticket wordt dan gestempeld). Dit is voor Nederlanders een beetje omslachtig maar volgens mij woon je in België klopt dat?
Ik zoek ook altijd nog even op tickets via Düsseldorf, Madrid en Barcelona. Scheelt soms ook aanzienlijk. Succes!

Je kunt zowel in Quito als Guayaquil landen. De meeste mensen landen op Quito en vertrekken terug naar Europa vanaf Guayaquil. Veel maatschappijen waaronder KLM en Iberia maken ook standaard stops op beide vliegvelden en vertrekken vanaf een ander vliegveld dan waarop je bent aangekomen kost in zo’n geval niet extra.

Er zijn momenteel aanbiedingen van klm, dus idd even zoeken op antwerpen enof amsterdam

Sent from my LG-D855 using Wereldwijzer mobile app

Dank :wink: Momenteel niet echt geluk met goedkopere… (ook niet via trein erbij)
Wel vanuit Schiphol richting Quito , en terug van Guayaquil met rechtstreekse vlucht ( max 12u) voor 970 € .
Toch een mooitje :wink:

Is pas voor december…dus ik blijf nog even zoeken !