Vliegen naar Quito?

Hoi,

Ik hoop deze zomer (midden augustus-september) aan een project mee te werken in Ecuador, maar de prijzen van de vliegtuigtickets die ik tot nu toe gevonden heb gaan allemaal boven de 1000 euro!
Nu is mijn vraag of er iemand een goedkopere manier weet om in Quito te geraken? Misschien kan ik ergens anders landen en dan een deel over land reizen?

Alvast bedankt voor de tips!

Nathalie

http://www.verrerondreizen.com/verrerondreizen/vliegtickets.php/Ecuador

Mercie voor de site,
maar ik vind wel nergens die prijzen die vermeld staan. Bij Lan airlines vind ik die ook niet terug. Of is het voor een enkele reis?

ik vind wel tickets van 800, dat scheelt al sowieso 200 euro.

hangt van veel factoren af wat de prijs is.

Ik ben voor tickets aan het kijken en die liggen rond de 850 euro, 1000 is wel heel veel.

Vanuit welke stad vertrek je dan?

Iberia heeft in deze periode vluchten beschikbaar rond de 838 euro inclusief luchthavenbelasting…

Amsterdam-Madrid-Quito v.v.

hey,

daar liggen de prijzen normaal gezien onder de 1000 euro als je vanuit Brussel vertrekt.

Vlieg dan vanaf A’dam via Madrid naar Quito, zit nog te twijfelen of ik heen op Guayaguil vlieg en terug vanaf Quito. Heb nog niet gecheckt of dat veel in de kosten scheelt.

Het is al genoemd, maar in het algemeen is Iberia idd de maatschappij met de goedkoopste vluchten naar Quito. Overstap in Madrid.

ps. Martin Brons, je zit hier gewoon te spammen met die site die ook al in je footer staat…

spammen?
Ik help gewoon de vraag beantwoorden.
Reeds 1166 reacties gepost, als ik een spammer was, was ik alleen gedelete.
Beetje jammer die opmerking…

1166 ultra korte reacties. Tsja…