Vluchtduurt Amsterdam-Curacao

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of ik bij deze vliegtijden een tussenstop op bijv. Aruba heb…? Ik kan het nergens vinden maar de heen en terugreis schelen wel een uur van elkaar…

Heenreis vertrek 12:00 aankomst 17:30
Terugreis vertrek 18:45 aankomst 09.30+1

Alvast bedankt!

De reis duurt 9 uur. Het tijdverschil is afhankelijk van het seizoen 5 of 6 uur. Als je met Martinair vliegt heb je altijd een tussenlanding op Aruba, bij KLM is het soms wel en soms niet. Ik neem aan dat dit wel ergens vermeld staat?

Van welke airline zijn deze tijden ? Als ik dat weet kan ik het zo ff voor je nakijken…

Een vlucht richting het westen duurt vrijwel altijd langer dan de andere kant op…heeft te maken met de wind…

Deze tijden zijn van Arkefly (vluchten vertrekken beide op zondag)

De vluchtentijden zijn nog wel onder voorbehoud.

Ik heb even gekeken naar de vluchtdagen in juli en volgens mijn reserveringssysteem stop je op de heenreis idd op Aruba, terug staat de zondag-vlucht als non-stop.

Uiteraard is ook deze info onder voorbehoud.

Grt.

Dave

Het word ook vaker niet vermeld bij het boeken…
Heb al eens een vlucht naar Curacao gehad met de KLM waar geen tussenstop was… Terwijl we de keer erna doodleuk anderhalf uur op Sint Maarten stonden…

Je kunt het ook zo bekijken; nu heb je twee keer stijgen en landen voor de prijs van één :wink:

Maarre, veel plezier op ons dushi Korsow!

Groetjes,
Nathalie

Haha, ja, zo kan je het natuurlijk ook zien ! Maar ja, als je niet van stijgen en landen houdt, heb je een probleem…

Ja ik vind landen en stijgen ook geen pretje … en het wachten natuurlijk ook niet! Je wil er zo snel mogelijk zijn natuurlijk. Maar goed wij hebben ook een tussenlanding op Aruba met Martinair. Wij wilden liever met Martinair vliegen dan KLM en dus werd het een tussenstop … nou ja goed, we blijven een jaar dus wat de tijd betreft maakt het niet heel veel uit. Maar ik ben niet echt een vliegheld dus vind het wel eng !

Eén zonnige kant van een tussenstop op Aruba is dat je mag blijven zitten in het vliegtuig. Reis je met Martinair en ga je van Aruba naar Nederland, dan moet je (nadat je net goed en wel zit) op Curacao het vliegtuig weer uit en je handbagage meenemen om na anderhalf uur je plaatsje weer op te zoeken… De andere zonnige kant van die tussenstop is dat je daarna op Curacao blijft :wink: hahaha

Hahhaa ja psies. Maar als je met Martinair naar Curacao gaat en een tussenlanding maakt op Aruba blijf je dus in het vliegtuig? Er komen dan zeker mensen vanaf Aruba die mee willen en naar NL vliegen. Wij hebben dat gehad op weg naar Jamaica, toen maakten we een tussenstop op de Dominicaanse en wij waren op de heenweg en zij moesten dus mee eerst naar Jamaica en daarna naar huis. Wel zuur voor die mensen want die zaten dus bij alle vakantiegangers die de vakantie nog tegoed hadden in het vliegtuig! En wij gingen toen net de orkaan Dean er langs was geraasd dus die mensen hadden ook echt nog een slechte vakantie gehad …