Vlucht Puerto Natales - Puerto Montt

Heeft iemand ervaring met de vlucht van puerto natales naar puerto montt, met SKY airlines? Als ik zoek naar vluchten met dezelfde bestemming via cheaptickets.nl of connections.be vind vind ik geen vluchten op deze verbinding. Daarom vraag ik me af of dit ok is? Bestaat de vlucht echt wel, of zou het een foutje zijn in de website van sky?

Zijn er verder nog “addertjes onder het gras” bij het boeken van tickets op de website van sky? Kan ik gewoon de goedkoopste tickets bestellen, of zijn deze niet voor buitenlanders (ik heb gehoord dat buitenlanders meer betalen dan zuid-amerikanen zelf).

Alle tips zijn welkom.

Ik denk dat als je zoekt op Punta Arenas - Puerto Montt een beter resultaat krijgt.
Voor zover ik weet heeft Puerto Natales geen vliegveld voor comerciele vluchten.

Je kunt met de bus van Puerto Natales naar Punta Arenas.

EDIT Toch nog even opgezocht en Puerto Natales blijkt toch wel degelijk een vliegveld te hebben met vluchten van SKY! Dit echter alleen in het hoogseizoen, dus waarschijnlijk alleen in Januari en Februari.
Ik denk wel dat de vluchten vanaf Punta Arenas wat goedkoper zullen zijn, omdat het een wat meer gebruikte route is.