Hallo,
na Kenia en Cuba is ons oog gevallen op Costa Rica als reisbestemming. Wat ik echter niergens kan terugvinden is de vluchtduur tussen België en Costa Rica. Kan iemand mij deze bezorgen.
Alvast bedankt
Hallo,
na Kenia en Cuba is ons oog gevallen op Costa Rica als reisbestemming. Wat ik echter niergens kan terugvinden is de vluchtduur tussen België en Costa Rica. Kan iemand mij deze bezorgen.
Alvast bedankt
Een directe vlucht bestaat niet naar San Jose.
Je moet altijd via de USA.
De vluchtduur is ongeveer 14 uur.
hoi,
dank je voor het snelle antwoord. Het lijkt misschien raar dat ik dit meetel als een plus of minpunt, maar er zijn zoveel landen die ik nog wil leren kennen en met 14u vliegen wordt het niet gemakkelijker op want dan ligt er veel binnen bereik.
Merci
Hoeft niet persé via de VS, je kan ook Brussel-Madrid-Costa Rica doen
Reistijd blijft ongeveer hetzelfde:tssk:
Costa Rica is zeer de moeite waard om te bezoeken. Ongerepte natuur, prachtige strandjes, dolfijnen en walvissen spotten, watervallen, werkende vulkanen, heet water baden, apen en nog veel meer. Een land van uiterst vriendelijke mensen, waar je van harte welkom wordt geheten. Het is zeer zeker de moeite waard om daarvoor 14 uur te reizen.
vriendelijke groeten,
otto
www.elmonofeliz.com
ik las net in het bericht van Kolbike dat je ook via brussel-madrid naar costa rica kunt reizen. Dit trekt mij erg aan omdat ik liever amerika omzeil. Maar als ik naar tickets zoek, lijkt deze weg via madrid 2x zo duur. Heeft iemand een tip waar je naar tickets kunt zoeken die niet zo duur zijn?
ja ik heb mijn ticket geboekt bij TUI (arke), ik vlieg over madrid, ik ga eerst naar Guatemala voor een maand reizen en dan ga ik met vliegtuig guatemala city - san josé, en ik vertrek weer naar Amsterdam vanuit San José en dat heeft me incl. tax en annuleringsverzekering 1040 euro gekocht (ik heb gister geboekt). oja en ik vlieg met Iberia en ik ga voor 6 maanden.
Succes!
bedankt voor de reactie!
we hebben inmiddels toch maar via amerika (orlando) geboekt (met martinair). Hoewel we liever niet via amerika gaan scheelt het met iberia zo’n 350 euro voor 2 personen. We zijn nu inclusief alle extra belastingen/boekingskosten en annuleringsverzekering €1570 kwijt voor 2 personen.
vdBoom: Veel plezier op vakantie in guatemala en costa rica!