Vliegtickets van Aerolineas Argentinas

Hallo,

Op internet lees ik allemaal verschillende verhalen over het boeken van tickets bij Aerolineas Argentinas. Op de ene site staat ze verschillende tarieven rekenen voor argentijnen en buitenlanders. Klopt dit?

En is het dan wel mogelijk om tickets te boeken via websites, zoals terminala.nl of andere sites? Zij rekenen een vrij laag tarief voor vluchten.

Want volgens mij kan ik ook geen tickets boeken via de website van aerolineas argentinas?

Heeft iemand een tip hoe ik deze tickets (betaalbaar) kan boeken?

Alvast bedankt,

bart

Hoi Bart,

Dat klopt zij hebben inderdaad 2 tarieven voor Argentijnen en buitenlanders…
Overigens doen de meeste aanbieders van vluchten hier in Argentinië dat… (zij verdedigen het door te zeggen dat de prijzen voor buitenlanders de reële prijzen zijn, maar om het toegankelijk te houden voor de Argentijnen,krijgen zij dezelfde vlucht goedkoper, waarheid zal ergens in het midden liggen)
Volgens mij moet je via onderstaande link ook online kunnen boeken…
http://www.aerolineas.com.ar/arg/main.asp?idSitio=AR&idPagina=1&idIdioma=en

Andere aanbieders zijn bv www.andesonline.com en www.lan.com

Succes
Alex y Rijkje
San Lorenzo (Salta)

Volgens mij kunnen particulieren nog steeds niet rechtstreeks bij aerolineas online boeken. Via een (online) reisbureau is geen probleem. Om een idee te krijgen van de prijs die je als buitenlander betaalt kan je het beste aangeven op de homepage van Aerolineas dat je in Duitsland woont, die prijzen zijn over het algemeen ook geldig voor Nederlanders. De Nederlandse vertegenwoordiger voor Aerolineas Argentinas is overigens FliteReps: mail@flitereps.com. Eventueel kan je ons emailen en kunnen ook wij de tickets boeken.