Eind september starten met aan onze wereldreis. Onze grote trip start in India.
Ik hoor vaak dat tickets naar Delhi erg goedkoop zijn. Wie heeft er tips van luchtvaartmaatschappijen die voor weinig geld naar Delhi vliegen (bv. vanuit Amsterdam, Dusseldorf of London)??
iedere dag de sites afstruinen voor tickets. De ene dag boek je een retour met Finnair voor 600 euro, de volgende dag voor 315 (net gelezen op een andera site). Goed zoeken, niet te snel boeken.
momenteel is het goedkoopste om naar Delhi te vliegen SWISS .Is 540 euro voor 6 mnd ticket.Gaan zelf ook weer naar Delhi, dus kijken altijd voor goede en goedkope vluchten.Finnair mee gevlogen afgelopen jaar.Was niet bijster goed te noemen, erg slecht eten.
Gam aar eens naar aman reizen of ags reizen.Zijn Indiers met ook een eigen reisburo in Delhi
groetjes CJM
Kan kloppen.Vrienden van ons hebben ook voor €399,- geboekt.
Maar via Swiss geboekt bij Aman tours, hebben we 30 kg bagage.Stoelen gereserveerd en kunnen we de terugvlucht gratis verplaatsen.Dit alles kan bij de goedkope vlucht van Finnair niet.Hebben hier vorig jaar mee gevlogen.Zijn oude MD`s.Het vliegt, je zit zeer nauw,eten erg slecht en lang wachten in Helsinki 4.45 hrs.DUS VOOR ONS EVEN GEEN FINNAIR meer.
Bij ons wogen de voordelen van 100€ niet op tegen nadelen.
Maar we wensen je toch prettige vlucht.Als je met tweeen vliegt , boek dan de stoelen tussen plaats 21 en 28, rest is 3-4-3.
groetjes Kees Maas
Ik hoefde gelukkig niet lang in Helsinki te wachten en vond het prima met Finnair vliegen. Niet een erg luxe vliegtuig maar ach, ik vloog naar India en daar is het nog veel minder luxe.
Hoi,
wij willen met onze kinderen (13 en 17) in juli vier weken naar India, ik zag dat de tickets naar Delhi erg goedkoop zijn vanaf Dusseldorf met finnair, maar las hier niet zulke goede ervaringen. We zijn vorig jaar met klm naar Thailand geweest, redelijk goed, maar ook weinig been ruimte, Wie heeft er wel goede ervaringen met Finnair naar Delhi?
Er is helemaal niets mis met Finnair. Ze hebben ook een goed cijfer als je kijkt op cheapticketd ed. Het zijn niet de meest nieuwe kisten, maar verder niets op aan te merken. Gewoon boeken:).
Via vliegfabriek.nl heb ik een paar weken terug tickets geboekt van Brussel naar Delhi (via Londen) voor 478 euro pp met British Airways. Vertrek eind april.
Hoi, ik heb een weekje geleden mijn vlucht geboekt via www.worldticketcenter.nl
Daar heb ik echt al heel vaak goedkope vluchten gevonden! Fijne site ook.
Ik vlieg met KLM van Brussel naar Delhi rechtstreeks voor 429 euro
Ik heb ook via Finnair gevlogen en dat was een vrij nieuwe Airbus (prima spul). Je zit ruim, eet lekker en hoeft nauwelijks te wachten. Omdat het druk was mocht ik in de business class zitten. Ieder een andere ervaring… Ligt er ook een beetje aan wat je standaard is. Als je je door India plaats met een luxe tourbus of een boemelend staatsbusje…
Yes, heb inmiddels tickets geboekt, We vertrekken met Finnair vanuit Dusseldorf naar helsinki en dan naar Delhi. Scheelde echt heel veel met andere maatschappijen. Zijn nu euro 546 pp kwijt en bij anderen minimaal 750, met vier personen is dat een hoop geld. Ben benieuwd, zal vast meevallen, bedankt voor jullie tips! nog een goeie tip voor een goed hotel in Delhi?