Goedkope vliegtickets India?

Tja misschien een veel gestelde vraag, maar elke jaar is het weer anders, de olieprijzen schieten omhoog en dus worden ook de vliegtickets duurder.

Wat vorig jaar duur was is misschien nu goedkoop etc.

Oftewel, wat zijn jullie ervaringen voor 2011. Wat zijn goedkope tickets naar India? Mijn plan is om te beginnen in Delhi en te eindigen in zuid india, dus Cochin (Kochi) of Bangalore (qua vliegveld). Periode Oktober/November

Amsterdam naar Delhi en van Delhi naar Amsterdam kan ik tickets vinden rond de 550 euro, maar als ik kijk op Amsterdam - Delhi en Bangalore naar Amsterdam dan is het goedkoopste 740 euro met Emirates.

Enig idee waarom hier z’on groot prijs verschil tussen zit? Twijfel wanneer ik moet boeken.

Ik heb toevallig twee dagen geleden een ticket geboekt naar Mumbai met Lufthansa, 385 euro voor een retour betaald vanaf Amsterdam.

Dit is wel voor de zomer, ik weet niet of dergelijke tarieven ook voor het “toeristischere” seizoen gelden.

Groejes,
Mark

Wow, dat is erg goedkoop inderdaad. Ik kan alleen nog niet verklaren waarom terugvliegen van een andere bestemming in India duurder is.

Ik heb dit voorheen altijd gedaan in Azie en Zuid-Amerika, was nooit heel veel duurder dan een retourtje naar en van dezelfde plek.

ik heb twee tickets van 25 juli t/m 17 augustus van AMS-Delhi en van Mumbai-AMS ook voor €385.

Over het algemeen geldt hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is, maar er zijn altijd maatschappijen die zitplaatsen in de SALE gooien. Hierdoor kunnen ze goedkoper zijn!

Hallo, via welke site hebben jullie de goedkope tickets geboekt?
vr gr Radjin

www.Lufthansa.nl, www.cheaptickets.nl bood ze ook goedkoop aan maar rechtstreeks bij Lufthansa idem.

Succes!
Mark

Thanks,

Radjin:INDIA:

Tickets lijken sinds gisteren weer wat goedkoper zijn geworden. voor 600 euro van AMS naar Delhi en terug via Chennai naar AMS (over dubai)…

De vraag is natuurlijk of het dit het goedkoopst is of dat het weer duurder wordt…

460 euro amsterdam-delhi (retour), met onbekende maatschappij, weet de naam even niet zo gauw meer, en ik zag met KLM 540 euro.

550 voor 2 pers., met india airlines. Echt goedkoop zeg. India here we come! (in december)

'savonds om 21 u in amsterdam zijn, om 23 uur savonds in londen vertrekken richting india vliegen en 8 uurtjes later aankomen daar. (Is dus ideaal).