Vliegticket heenweg Phoenix-terugweg LA-aug 2009

Hallo allemaal,

We willen graag onze route starten in Phoenix, en eindigen in LA, liefst vanuit Brussel of Amsterdam (liever Brussel)
Nu de volgende stap… de vliegtickets. Heb diverse sites uit forums genoteerd… goedkoopste ticket kom ik nu aan 800 euro.
Als ik sommige forumberichten lees, is dat nog best duur p.p.??
Nu zag ik ook van de KLM actie de wereld dichterbij, tickets SF voor 530 euro…
Is het verstandig nog te wachten met boeken, en op zo’n KLM actie bijvoorbeeld te wachten?

We willen graag Vrijdag 7-8 tot en met uiterlijk maandag 31 -8 = minimaal 23, max. 25 dagen
Op vroegst vlucht vr 7-8, uiterlijk vertrek zo 9-8
Op vroegst terug vlucht op za 29-8, uiterlijk ma 31-8

Bij voorkeur vertrek op zo 9-8 t/m ma 31-8 (23 dagen)

Hoop dat jullie tips hebben!

Beste Jerkar,

Waarom niet van Amsterdam naar Los Angeles?

Begin in LA (visit, als je interesse heb, Universal Studios, Disneyland en California Adventure, Knotts Berry Farm, en Seaworld in San Diego). Rij dan naar San Francisco via de Pacific Coast Highway en de Big Sur. Ik vind dit zelf een van de heerlijke ontspannende en romantische toer. Stop in Morro Bay, Cambria, San Simeon (Als je interesse heb kan je Hearst Castle bezoeken http://www.hearstcastle.com/), Carmel (http://www.carmelcalifornia.com/), Monterey (de Monterey Aquarium is een aanrader http://www.monterey.org/), dan San Jose (een aanrader is om het Winchester house te bezoeken http://www.winchestermysteryhouse.com/)
Blijf twee dagen in San Francisco om de Golden Gate Bridge, 17 Mile drive, China Town, Sausalito, en Alcatraz te bekijken.

Ga dan van San Francisco naar Yosemite, Kings Canyon en Sequoia National Park.
Of je kan van San Franciso via Sacramento (de hoofdstad van California) naar Virginia City gaan, een echt western city, dan naar Carson City, en dan naar Lake Tahoe. Lake Tahoe is echt prachtig. Je kan doorgaan naar Yosemite, enz.
Je kan naar Las Vegas gaan, maar zou niet aan raden om via Death Valley te gaan in Juli/Augustus. De hitte kan oplopen tot 50 graden.
Las Vegas is niet alleen gokken, er is veel te doen. Je moet gewoon even tijd nemen om informatie te winnen wat er allemaal te doen is in Las Vegas. Als je er nooit bent geweest, is het toch een ervaring om het te zien. 's-Avonds is het beste… ga ook naar Fremont Street (downtown Las Vegas).
Daarna kan je naar de Hoover Dam gaan, van de Hoover dam naar de Grand Canyon. De Grand Cayon, zoals Yosemite is een must see.
Arizona, heeft ook vele bezienswaardigheden. Hier zijn een paar bezienswaardig heden… De Navajo en Hopi Indian reservations, de Painted dessert, Petrified Forest National Park, en als je bereidt bent om nog verder naar beneden te rijden, bezoek Tombstome (De bekende O.K Corral).

Vwb de vlieg prijzen, je moet gewoon steeds kijken en when the prize is right meteen boeken. Het hangt van je portemonee af.
Britisch Airways schijnt goedkope vluchten te hebben. Een vriend van ons komt in April met de BA en heeft 550 betaalt, mijn broer komt met zijn familie van vier (twee kleintjes onder 7 jaar) met de BA in Juli en heeft, dacht ik, onder 1800 Euro betaalt. Hij heeft dit in Januari al geboekt.

In Augustus heb ik ruimte, als je wilt, om bij ons te overnachten voor een redelijke prijs. We kunnen je zelfs afhalen van LAX en je helpen een route uit te leggen(inbegrepen), maar email mij persoonlijk als je enig interesse hebt.
Ik woon in Orange County, California (Nog geen 5 minuten van Disneyland en downtown Disney). In Mei verhuis ik naar een grotere woning, met een guest house. De guest house heeft 1 slaapkamer, een badkamer, woonkamer, open keuken. Of als jullie willen, gewoon een kamer, met gebruik van een badkamer, een soort bed and breakfast.
Wij openen alleen ons huis voor Nederlandse vakantie gangers. Email mij persoonlijk als je interesse hebt.

Weten jullie al, hoe je gaat rond reizen? Met een RV of een auto?

Ik denk dat je aardig wat informatie en keuzes hebt om een fantastische honeymoon trip te plannen.

Vr. gr.
:vak02:Peggy