Goedkope vliegtickets Amsterdam - L.A. gezocht

Hallo,

Ik loop al tijden met het idee in mijn hoofd om een keer naar de Californie te gaan voor 2 tot 4 weken. In de maand Juli (en/of Augustus).

Maar ik zit een beetje met de kosten van een vliegticket. Deze zijn voor een retourtje Amsterdam - LA al meer dan 1000 euro…

Nu vind ik, en een vriend van me, dat een hoop geld. Want dat is het ook.
Ik weet niet of mensen die hier ervaring mee hebben goedkope vliegtuigmaatschappijen weten waar je voor een mooi bedrag heen en terug kan gaan.

Ik heb zelf al gekeken om dan een ‘goedkoopste rond de wereld’ ticket te kopen en dan 2 weekjes CA, 1 week Nieuw Zeeland en 1 a 2 weken Tokyo en omstreken. Dan zit je ook rond de 1000 euro.

Het is dan ook geen wereldreis maar meer gewoon voor ‘tussendoor’.

Dus als iemand weet waar goedkope tickets te krijgen voor een retourtje.

Dan hoor ik het graag.

Dank,

Thomas

Op de site van Cheaptickets zag ik retourtjes naar Los Angeles van in de 700 euro, dus al goedkoper dan 1.000 euro. Kijk maar eens op www.wereldwijzer.nl/cheaptickets

Ik weet niet waar je woont maar heb je al eens gekeken op KLM.de ? Dit betekent wel dat je vliegt vanaf een luchthaven in Duitsland. Maar voor ons ( wonend in noord limburg) was het een aantrekkelijk alternatief. voor okt. betalen wij 510 euro p.p. (inclusief tax) retour Dusseldorf - Las vegas

Wil je een rechtstreekse vlucht of mag ook met overstap zijn??

Bel eens een keer met het Worldticketcentre in Amsterdam. Zij hebben echt heel veel ervaring met tickets, zijn heel behulpzaam, vinden zo alle tickets voor je en weten heel veel over de round the world tickets.

Voor mij hebben ze al vaak tickets gevonden die ik er na ruim speurwerk op het internet echt niet zelf uit kreeg of zij vonden het nog veel goedkoper. En ze hebben me vaak zonder problemen geholpen met hele ingewikkelde tickets. Met routes die je zelf via het internet niet eens kan intypen en bij een gewoon reisbureau van niets weten hierover.

Ik heb ook een round the world ticket gehad voor 3 weken hoor.

Ik ben toen naar de Cook Eilanden gegaan en vervolgens naar Tokyo met overstap in Auckland. Kostte EUR 1060. Ik mocht ook een gratis stopover maken in LA en met dat ticket mag je een stopover maken in NZ. Elke stop op een eiland in de Pacific kost je maar iets meer.

Met dit ticket vlieg je met KLM en Air NZ.

Je zou als je toch over zo’ n ticket nadenkt, zou je bv 2 weken in LA kunnen blijven, 1 week op een eiland in de Pacific of Auckland en vervolgens nog een paar dagen in Tokyo ! Als je goed op de tijdverschillen let lukt dit prima in 4 weken ! En zolang je maar met de klok meereist (reisrichting).

ook connections.be via brussel , naar san francisco voor 365 eur retour,

Hallo Thomas,

Ik zelf zit al een 5 maanden in CA en ben via dusseldorf gevlogen. Dit is namelijk veel goedkoper. Maar 2 dagen in LA is wel erg lang! Dat zou je in principe in 2 dagen kunnen doen. Dan is er meer te beleven in San Fransisco. Ik hoop dat je er nog wat aan heb.

kijk anders op www.skyscanner.net voor goedkope vliegtickets

kijk eens op c[EMAIL=“a@connections.be”]onnections.be vertrek vanuit brussel , meestal mmoie aanbieding van div amerikaanse maatschappijen

succes

hoi,

ik heb een vraag ivm de site cheaptickets.nl
Ik heb daar mooie aanbiedingen gezien om van brussel naar las vegas te vliegen, (dat zou ons 404,50 euro kosten heen en weer per persoon), maar als ik dan het ticket selecteer dan komt daar plots heel wat kosten bij.

normaal voor 2 personen 810,98, maar het werd uiteindelijk € 1.226,48.
nochtans staat er wel “taxen inbegrepen” bij de eerste prijs (voor het selecteren)

dus vroeg ik me af: zijn al die extra kosten nodig? en hoe kan ik ze eventueel weglaten?

alvast bedankt!

steph

cheaptickets zjn BEDRIEGERS_,met al die inmiddels door de EU verboden posten. Deels kan je ze wegklikken (zoals verzekeringen etc.)-maar het is al lang verboden te adverteren zonder alle onvermijdbare kosten erin op te nemen. Daarnaast komt er-als je echt gaat boeken-nog 2x extra kosten bovenop.
Maar voor hoogseizoen-vanaf NL/BE naar westcoast-kom je vrijwel niet onder de 600 euries uit. dat iemand vorig jaar-toen er erge slapte was minder heeft betaald-zegt nu niks-inmiddels hebben de airlines hun aanbod aan de mindere vraag aangepast.
en dit volgende zou toch zelfs de allerdomste zelf kunnen bedenken: kijk eventueel wat zij aan airline aanbieden-dan google je de site van DIE airline en boekt daar. scheelt alweer de extra dossierkosten.

Ik heb een andere ervaring bij http://www.cheaptickets.nl/ Bij het opvragen van het tarief zie je meteen het tickettarief staan plus de luchthavenbelasting. Inderdaad, als je verder gaat met het maken van een boeking komen er wel kosten bij: Customer Service kosten (afhankelijk van het tickettarief) en dossierkosten ( eenmalig 20 EUR). De verzekeringen zijn optioneel en kan je dus uitvinken.
Succes met het vinden van een voordeling ticket naar Las Vegas.

Ik kijk voor het boeken van vliegtickets altijd op www.vliegticketskopen.nl. Dan zie je verschillende maatschappijen en kan je zelf kiezen welke het beste/goedkoopste is. Zelf heb ik een vlucht geboekt in september/oktober voor € 490,- met British Airways.

Op www.vliegtarieven.nl zie je in stap 2 direct de eindprijs inclusief luchthavenbelastingen en toeslagen.
Er komen in een later stadium dus GEEN extra kosten meer bij zoals bij veel andere online ticketaanbieders.

Als je écht de goedkoopste wilt… moet je gewoon goed vergelijken!