Ik ben op zoek naar een vliegticket voor de reis Buenos Aires - El calafate.
Als ik rechtstreeks via de website van aerolineas naar een ticket zoek, kom ik op prijzen rond de 240 euro per persoon uit. Zoek ik echter via bijvoorbeeld cheaptickets/vliegtickets, dan is de prijs voor hetzelfde ticket 160,- per persoon. Ik weet wel dat er in Argentinie verschillende tarieven zijn voor de mensen die zelf in Argentinie wonen en aparte tarieven voor buitenlanders, zou dat het prijsverschil kunnen zijn?
Wat raden jullie mij aan, via bijv. cheap tickets boeken of toch via areolineas, want ik wil ook niet het risico lopen dat ik straks een goedkoop ticket heb, waar ik niks mee kan.
Vreemd dat de prijs bij Cheaptickets zo goedkoop is? Is dat met dezelfde vlucht? Dan zou ik lekker daar boeken, maar wel even goed op eventuele kleine lettertjes letten natuurlijk. Als er op de site van Cheaptickets niets vermeld staat dan hebben zij een probleem als je bij de gate tegen wordt gehouden lijkt me. En in dat laatste geval kan je nog steeds meevliegen hoor, maar dan moet je een boete betalen. Die je dan weer op cheaptickets kan verhalen…
Bedankt voor je advies. Het is precies dezelfde vlucht, raar he… Maar dan weet ik dat ik gewoon via cheap tickets kan boeken en dan zien we het bij het inchecken wel…
Wij hebben geboekt via Aerolineas omdat we met een airpass (6 binnenlandse vluchten).
Wij vliegen 7 maart vanuit Bs As naar El Calafate. Kijk bij Lan of Aerolineas. We hebben dat niet durven boeken via cheap tickets omdat idd we dat ook al veel gehoord en gelezen hebben dat als buitenlander je meer moet betalen.