vliegen naar roma?

wie weet een goeie vliegtuigmaatschappy van amsterdam roma? en niet zo duur ik vloog altyd met virginexpres maar die stopt ermee, en wie weet een goeie site voor app in italy ?

Sinds eind oktober vliegt, naast KLM, ook Transavia naar Rome. Die is wat goedkoper dan KLM. Transavia vliegt wel alleen vanaf Rotterdam.

je kunt vanuit Frankfurt en Brussel met Ryan Air naar Rome. Ben net geweest en het kostte me 35 euro voor een retourtje !

Ryanair vliegt niet vanuit Brussel, maar vanuit Charleroi. Het blijft goedkoop, maar je moet de bus of trein naar de luchthaven wel in rekening nemen.

Geert

Je kan ook met ryanair van eindhoven naar rome.

Alitalia (www.alitalia.com) vliegt ook van amsterdam naar rome en is goedkoper dan klm, maar ryanair blijft toch goedkoper meestal, ook al is die inderdaad via eindhoven.
Ik ga met de feestdagen van Firenze naar Amsterdam met Meridiana (www. meridiana.it , -taal veranderen links boven) en die is denk ik het goedkoopst, maar dan moet je nog van firenze naar rome… maar ja ik heb het er voor de zekerheid maar bij gezet.
goede reis!!! (als ik nog niet te laat ben)