Hallo!
Wij hebben een dringende vraag! Wij willen graag in de zomer naar Argentinie (vliegen op Buenos Aires) en naar het noorden doorreizen om weer vanaf La Paz (Bolivia) terug te vliegen naar Nederland.
Wie heeft ervaring met deze route en heeft goede tips? En wie weet welke vliegmaatschappijen we in kunnen zetten?
Dank jullie wel!
1 advies, vlieg niet met Iberia!
Hai Karlijn,
De route die je aangeeft, heb ik in het najaar van 2009 gevlogen.
Amsterdam - Rio de Janeiro met KLM (dagvlucht) en vanaf het vliegveld van Rio naar BA met GOL. In de ochtend vertrokken vanaf Schiphol en voor middernacht was ik in BA.
Terug vloog ik vanaf La Paz naar Lima in de ochtend met Taca airlines, 's avonds vloog ik met KLM door naar Amsterdam. Overdag ben ik Lima in gegaan om de tijd te doden. Niks te klagen over de vliegtuigmaatschappijen.
Heb je al gekeken op cheaptickets of vliegwinkel o.i.d.? Zo ben ik aan mijn ticket gekomen…
In Argentinië hebben we eenmaal gebruik gemaakt van een vlucht. We hebben van Iguazu naar Salta gevlogen met Andes. Prima manier om die lange afstand te overbruggen vond ik. Verder hebben we alleen gebruik gemaakt van (nacht)bussen.
Succes met het plannen van de reis! Leuk:zon02:
oeps, berichtje gericht aan karlijn… maar het is natuurlijk een reactie op jouw vraag.