Vliegen met Arkefly

Wij zijn aan het bekijken of Brazilie volgend jaar haalbaar is. Nu dachten wij dat Arkefly rechtstreeks op Fortaleza vloog. Op hun website is hier niets over te vinden. Zijn ze gestopt met vliegen naar Brazilie? Of komen de prijzen nog? Iemand enig idee?

Dat was volgens mij FlyBrazil en die zijn failliet. Of Arke het gaat voortzetten weet ik niet.

De resterende mogelijkheden voor Fortaleza (en Natal) zijn met een lijnvlucht van de TAP of via een charter van Condor of via een gigantische omweg (Rio of Sao Paulo). In het laatste geval zou ik je aanraden naar een andere bestemming om te kijken, want Brazilie is veel groter dan Fortaleza.

Dank voor je antwoord. Ik weet dat Brazilie groter is, ben er al een keer geweest :wink: Dat Fly Brazil failliet was had ik ook gevonden. Maar ik was in de veronderstelling dat Arke fly er naartoe gaat/ging.

Maar wij willen naar de Pantanal en Bonito en daarna bij iemand op bezoek in Fortaleza. Vandaar de vraag.

Een retour Fortaleza - Campo Grande is goedkoper dan een airpass om vanuit bijvoorbeeld RdJ naar Campo Grande te gaan, vervolgens Fortaleza en weer terug naar RdJ. Of de lijnvlucht moet heel erg in prijs verschillen. Hier hebben we al wat zoekwerk naar gedaan.
Misschien toch maar vanuit Dusseldorf of Brussel vliegen wanneer dit iets oplevert.