Ik ben in de zomer van plan om naar de Verenigde Staten op vakantie te gaan en mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar Los Angeles of New York, maar omdat ik graag iets meer wil zien dan alleen New York in 2 weken zou ik graag dus New York én LA willen bezoeken.
Het probleem hierbij is echter het regelen van een vliegticket. Een retourtje NY of LA is zo geregeld, dat is het probleem niet, maar als je graag eerst Amsterdam-NY wil om vervolgens via LA weer terug te gaan willen de vergelijksites enzo niet echt helemaal werken lijkt wel :(. Of je moet 2x een enkeltje nemen, wat ongeveer even duur is als 2 retourtjes, of ze geven aan dat je alleen een normaal retourtje kan regelen . Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?
Ik wil graag van half juli tot begin augustus gaan, de precieze datum maakt me niet veel uit.
je kan gewoon een open jaw ticket (heen naar 1 plaats en terug van een ander) op www.vliegwinkel.nl of www.vliegtarieven.nl. Ik heb bij beide gewerkt. Je moet dan wel ff de terugreisplaats wijzigen want de site vult automatisch je eerst ingevulde plaats in.
Succes!
Ah, ok, bedankt. Ik heb even wat rondgezocht en het blijkt dat me dit ongeveer 650€ gaat kosten voor de reis van en naar de VS. Tezamen met een 150$ voor de binnenlandse vlucht en 2 weken een hotelletje vallen de kosten gelukkig goed te bezien . Weet er iemand toevallig ook of het mogelijk is om daar een auto te huren als je maar 19 bent, of dat je dit bijv van een particulier kan huren ofzo, of bij een plaatselijk verhuurbedrijf? Of anders misschien dat ik daar ergens een oud autootje kan kopen, die ik na een week weg kan geven ofzo, zodat ik iig in LA een auto tot mijn beschikking heb? Bij alle grote verhuurmaatschappijen kan je online iig pas vanaf 21 ofzo huren, dus daar heb ik niet veel aan. Of kent iemand toevallig iemand die daar in de buurt woont (Los Angeles) en zijn auto aan mij wil verhuren? (voor een vergoeding natuurlijk )