Visum Thailand consulaat Amsterdam

Vandaag(15 Mei 2009) naar het Royal Thai Consulate in Amsterdam geweest om een visum te halen voor Thailand.
We wilden een 2 entries
geldig: 6 mnd.
verblijf: 2 x 60 dgn.

We werden heel prettig verrast met de mededeling dat door alle narigheden in Thailand de afgelopen tijd de Toeristen visa tot 4 juni 2009 gratis worden verleend bij het consulaat.
Wel een gewone afhandeling, met:

A) een paspoort dat nog minimaal 6 maanden geldig is bij een vertrek uit Thailand.
B) het door u ingevulde en ondertekende aanvraagformulier.
C) copie vluchtgegevens
D) 2 gelijke, recente pasfoto’s (zwart-wit of kleur);

Dat scheelt ons dus 60,- p.p.
Te gek!
De reis kan al niet mee stuk!

Hallo,

Ja dat klopt kun je ook vinden op het forum hier. Ik heb er net een aangevraagd in Maleisie helemaal super dat het gratis is. Scheelt hier 110 ringgit per persoon is 25 euro.

gr van Moira

Dat kreeg ik vandaag ook te horen! Dus ik stuur zo een aangetekende brief met alle informatie etc, ik hoop alleen dat mijn paspoort ook weer terugkomt, ik vind het een beetje vreemd om die toe te vertrouwen aan de post :paranoid:.

:dag:

Wow dat is goed nieuws!!
het is nu wachten op mijn nieuwe paspoort
en dan gauw opsturen naar amsterdam…

is deze actie tot 4 juni of is dat nog niet duidelijk?

groetjes

Vanochtend werd mij verteld aan de telefoon dat dit tot 4juni is, dus ik hoop voor je dat je paspoort op tijd klaar is! maar dat moet wel lukken in nog meer dan 8 dagen. succes! en vergeet de brief niet aangetekend te sturen, en ook alvast een aangetekende postzegel erbij te doen zodat hun hem weer terug kunnen sturen :slight_smile:

:dag: