Binnenkort ga ik mijn Visum ophalen voor Suriname. Ik had via via gehoord dat dit super lang duurt. Hoe zijn jullie ervaringen? Kun je hem gelijk meenemen? Of zit je uren in het gebouw? Ben benieuwd!
Groetjes!
Binnenkort ga ik mijn Visum ophalen voor Suriname. Ik had via via gehoord dat dit super lang duurt. Hoe zijn jullie ervaringen? Kun je hem gelijk meenemen? Of zit je uren in het gebouw? Ben benieuwd!
Groetjes!
Hallo Lieke,
's Middags kan je je visum ophalen bij het consulaat. Als je pech hebt, zit je daar een uur. Als je geluk hebt sta je met 10 minuten weer buiten. Maar je zit daar sowieso geen uren hoor! Succes en ik zie je in Suriname!
Groeten Nynke
Hoi Lieke,
Ik zou eerlijk gezegd niet 's middags gaan. De openingstijden zijn van 09.00 uur tot 14.00 uur…
http://www.consulaatsuriname.nl
Wij gaan maandag 12 februari ons visum ophalen, en daarna kan ik je laten weten hoelang het duurde :biggrin:. De mevrouw die ik bij het consulaat gesproken heb, gaf aan dat het maximaal een uur zou duren.
Groetjes
Wij
Ik heb hem al! Ben donderdag geweest, we zaten er een half uurtje. Viel erg mee dus, was er rond kwart voor 12, kwart over stonden we weer buiten.