Visum Mongolie

hoi,
Ik ga 1 dec voor een half jaar reizen in Azie. De laatste maand willen we in Mongolie doorbrengen. Het lastige is dat ik daar nu nog geen visum voor aan kan vragen. Heeft iemand ervaring met het aanvragen van een Mongools visum in omliggende landen?

Geen ervaring, maar als daar een consulaat is, is dat geen probleem.

Ik heb het mongools visum in rusland gehaald. Kostte een paar dagen maar dan heb je wel een visum. Ik weet niet precies naar welke landen je gaat, maar je kan altijd contact opnemen met de ambassade.

Ik heb m’n Mongoolse visum in China geregeld. Dat was zo gebeurd.

Bedankt voor jullie reacties.
Nog een andere vraag; visum voor Rusland is dat ook in naburige landen te regelen?

Nee, tenzij je resident bent in dat land.
In sommige gevallen is het wel mogelijk, maar dan moet je rekening houden met erg lange verwerkingstijden.

Oke een uitdaging dus ; )!

De verwerking van mijn visum in nederland duurde al 6 weken. Dus het beste is, om deze gewoon in nederland aan te vragen.

hmm, dat gaat niet meer lukken. Ik vertrek 1 dec., we gaan het zien of het lukt om Rusland binnen te komen…

nou dan wens ik je veel geluk want dat zal je nodig hebben. Je weet dat je het land gewoon niet inkomt zonder visum, he! En let op: rusland is corrupt dus kijk daar mee uit.
Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt eigenlijk

Je moet in het vervolg zorgen dat als je gaat reizen dat visums en vaccinaties als eerst worden geregeld want deze zijn gewoon essentieel en moet je niet te licht over denken. Anyway ik hoop voor je, dat het nog goed komt.

Gelukkig ben ik zo flexibel dat ik nog altijd kan besluiten mijn route aan te passen. Dus nee een volgende keer zal ik het zeker weer op deze manier doen.

.

Ha sjeniet,

Hoe is het afgelopen?

Wij zouden ook graag een visum van Rusland willen regelen in China.

Ben erg benieuwd!

groeten,
Coert