Hallo iedereen,
Kan iemand mij bevestigen of je voor het verkrijgen van een visum voor Mongolië, een uitnodiging nodig hebt?
Ik was er nl. van overtuigd dat dit niet nodig was, maar nu heb ik ergens gelezen dat je ook voor dit land verplicht bent een uitnodiging mee te brengen bij de aanvraag voor je visum.
niet nodig, wel een overnachtings adres.
wij hebben het visumformulier ingestuurd via de organisatie bij wie wij het verblijf in Mongolie geboekt hebben en zij sturen het door met de verdere informatie, dus een overnachtingsadres zal wel een soort van uitnodiging zijn bij een vakantie-reis…
Het probleem bij ons is dat we niet juist weten wanneer we in Mongolië zullen verblijven.
Wij boeken onze treintickets nl. pas in Moskou en de kans bestaat dat we 1 of 2 dagen langer in Moskou zullen zijn dan voorzien, dus… probleem om al een verblijfplaats te regelen. 
heb je al gekeken op de site van visum.nl
daar staat precies wat je bij het formulier moet hebben… wel lastig idd met die data
volgens mij was het mongoolse visum (en niet de russische of chinese)
de enige die precies wilden weten hoe lang we verbleven, met inreis en uitreis datum…
allicht dat je kunt informeren bij de ambassade of je dat visum ook in rusland pas kunt regelen?