mongools vis bij de grens

Wij nemen de trans mongolie express van monskou naar Ulan Bator (mongolie). Klopt het dat je op de grens van moskou en mongolie een visa krijgt van mongolie? En je dit dus niet hoeft te regelen in Nederland?
Ik hoor het graag.

http://visumdienst.nl/?visumdienst=c47020a257d4f5437c759a41ec660b19&location=visuminformatie&land=mongolie

De visumdienst (ik gebruik hun service nooit, wel hun site) geeft altijd actuele infommatie over de benodigdheden/vereisten voor een visum. Volgens hun site moet je je visum vantevoren aanvragen.

Zelf heb ik mijn visum voor Mongolie vooraf geregeld (in Beijing).

volgens mij ook vooraf regelen

cker vante voren regelen!!

a. de russissche grens is een crime!! duurt lang, moeilijke gezichten en als je je formuliertje niet exact invult, dan krijg je problemen! je moet dus al het visumnummer invullen bij uitreis in rusland.
b. zo lang als het aan de russische kant duurt, zo kort duurt het aan de mongoolse kant!! je gaat daar de trein niet meer uit, ze nemen je paspoort mee, stempel erin en klaar… geen tijd om te kopen of wat dan ook!!
c. je krijgt echt problemen met de russen als je mongolie niet in mag, want je komt dan echt niet meer terug rusland in, daarom moet je er al 1 hebben, eer je rusland verlaat, zodat ze cker weten dat je hun land (rusland) cker gaat verlaten!

dus… gewoon vantevoren aanvragen!

Het moet vooraf geregeld worden. btw als je in mongolie bent vergeet dan neit zeisan bij nacht te bezoeken, de mooiste plek die ik ooit heb gezien, 's avonds wel druk maar peace bridge en alle andere dingen bij nacht zien is toch echt het mooist, wil je weer terug, loop dan in de richting van peace bridge, wapper met je hand en en TADA taxi:P well ff kijken of ze engels kunnen (of jij moet mongools kunnen natuurlijk)
Bajartai (tot ziens in het mongools ^^)