visum kenya

is visum voor kenya alleen nog maar via internet te verkrijgen of kan het noch cash betaald worden bij aankomst mombas bij de douane?

Sinds 1 september 2015 kunnen er in Kenia op de vliegvelden geen visa meer worden gekocht. Dat moet van tevoren.

bedankt , ik vroeg dit omdat een van mijn duitse vrienden zei dat op hun pagaina v d keniaanse embassade stond dat men nog in mombasa bij aankomst kan betalen, ik kon dat al niet geloven

bedankt, maar je antwoord is ook niet helemaal waar, ik ben april 2015 naar kenia gegaan en toen kon men nog cash betalen daar het n chaos was voor vele mensdie nieuwe regeling over internet aanvragen, het was toen uitgesteld (zei men) tot 1 januari 2016, dus vandaar dat ik het nog ns navroeg bij jullie, niemand wist het juiste antwoord

Je kan het visum in Kenia nog steeds in arrival krijgen. Zowel in Mombasa als Nairobi. Van de week de familie van een vriendin die gaat trouwen nog aangekomen op Mombasa en gewoon op de airport betaald.

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer mobile app

hartelijk bedankt, zo zie je maar weer zelfs op jullie kenya forum schrijven ze allemaal dat het niet meer mogelijk was bij arrival, ik vond dat al vreemd ,ze kunnen toch niet mensen terugsturen die hier niet vanaf weten, zoals ouderen of mensen die niets met computer hebben.gr.m