Visum Kenia: Hier regelen of in het land zelf?

Hee!

Ik ga 1 februari samen met een vriendin voor 3 maand vrijwilligerswerk doen, oftewel we hebben en visum nodig. Nu hebben we gehoord dat je visum ook in het land zelf (in dit geval Kenia) kan regelen, op het vliegveld. Dit bespaard ons veel geld, maar wij willen er wel zeker van zijn dat dat helemaal goed zit? We zijn allebei 17 jaar en ik weet niet of we misschien toestemming van ouders nodig hebben…

Onze vraag dus: weet iemand misschien of het betrouwbaar is om visum daar te regelen? Of is het beter om op ‘safe’ te spelen en visum hier kopen?

Groetjes
Vera!

Ik heb het gewoon op Nairobi vliegveld gekocht (mijn rij was ook korter dan de rij voor mensen die al een visum hadden :)), maar ik weet niet hoe het zit met leeftijden.
De ambassade in NL zal je helaas adviseren om het echt in NL te regelen, ook aan mij en andere mensen voor wie dat helemaal niet nodig is en alleen maar meer geld en tijd kost. Dus ik weet niet zeker of je daar een betrouwbaar antwoord zult krijgen…
Stel de vraag eens in het Kenia forum, en ook in de Lonely Planet Thorn Tree, in de Africa Branch. Thorn Tree is coming to an end - Lonely Planet