Als ik via de site van de Australische emigratie dienst kijk, lees ik dat voor een aanvraag van een visum als toerist met een verblijf van minder dan 3 maanden, gratis is.
Je visum is niet gratis. Je betaalt inderdaad een klein bedrag. Ik heb zelf m’n visum via het reisbureau geregeld, vond ik makkelijker haha.
Ik was € 25,- daarvoor kwijt (incl bemiddelingskosten), vermoedelijk betaal je minder als je het direct zelf regelt.
De info Marlexa geeft klopt niet het Visum is wel gratis als je minder dan 3 maanden in Australie verblijft.
Er zijn 2 soorten touristenvisa die andere de 676 is niet gratis maar die andere wel.
Ik heb de gratis vorig jaar nog ingevuld via internet van de overheid zelf en deze zonder kosten gewoon gekregen dus voor 3 maanden.
Dit is een stukje uit dat visum
EVISITOR GRANT NUMBER 8089500525092
AUTHORITY TO ENTER AUSTRALIA FROM 23 December 2009
AUTHORITY TO ENTER AUSTRALIA CEASES 23 December 2010
AUTHORITY TO STAY IN AUSTRALIA for a period of 3 Months
EVISITOR CONDITIONS 8101, 8201, 8527, 8528
ABOUT YOUR EVISITOR
You have been granted an eVisitor. Your eVisitor allows you to travel to and from Australia any number of times over the next 12 months. On each visit to Australia you can stay for a maximum of three (3) months.
Oef, dat is dan niet zo netjes van mij. Vermoedelijk heb ik dan puur en alleen voor bemiddellingskosten betaald. Dank je wel voor de juiste informatie Moira.
Ik denk het ook ja er is vaak verwarring met die visa’s voor Australie. Maar dat komt omdat ze 2 soorten hebben. Ik denk dat je inderdaad 25 euro aan bemiddelingskosten hebt betaald goed verdienen voor ze, terwijl het zo simpel is om online te doen. Je krijgt gelijk de akkoord mail met dat je een toeristenvisum hebt.