Visum Bali en Australie

Beste Iedereen,

In April ga ik stage lopen in Bali, daarvoor heb ik een visum nodig. Mijn stage duurt 2,5 maand, maar ik wil daarna nog graag naar Australie reizen, vanuit Bali kan ik makkelijker een retourtje krijgen. Maar op de 21 ste vlieg ik weer vanuit Bali terug. Dus ik verblijf van 3 April tot 21 Augustus in Bali/Australië, heeft iemand tips welk visum ik het beste kan aanvragen? Heb namelijk gehoord dat een stage-visum erg moeilijk te krijgen is.

Alvast bedankt,

Liefs
Janneke

Voor je stage heb je inderdaad een stagevisum nodig, al zijn er ook mensen die stage lopen met een sociaal cultureel visum.

Na terugkomst uit Australie heb je een nieuw visum voor Indonesie nodig. Als je dan geen stage gaat lopen en minder dan 30 dagen verblijft volstaat een Visum On Arrival.

Dankjewel voor je antwoorden.
Mag je dan wel stage lopen met een Sociaal cultureel visum?

volgens mij mag dat tegenwoordig wel. mits je een uitnodiging hebt van het bedrijf waarbij je stage loopt.

Ik heb daarover ook nog een vraag, alleen dan met betrekking tot Nieuw Zeeland. Ik ben te oud voor een vakantie/werkvisum. Weten jullie of een sociaal cultureel visum ook aan leeftijd gebonden is? Zo ja, weten jullie op wat voor manier ik alsnog kan stage lopen in Nieuw Zeeland of Australie? Ik ben bezig met mijn vinologen opleiding en zou graag mijn stage doen in Australie of Nieuw Zeeland, maar ik loop momenteel vast op mijn leeftijd. Alvast bedankt.
Groeten Stijntje

Ik zou je vraag even op het Nieuw-Zeeland stellen of een kijkje nemen op de website van de ambassade. Ik heb geen idee of een sociaal-cultureel visum bestaat in Nieuw-Zeeland.

En misschien is vrijwilligerswerk of WOOFFen een optie?