Villa Alexandria te koop!

Hallo allemaal,

Ik heb een mooi groot villa met uitzicht op zee in Alexandria te koop. Bij interesse kun je mij een pb sturen.
Beschrijving:

Deze schitterende villa bevindt zich in West Alexandria aan het begin v/d Noordkust km 34m2 in Sidi Kreer, precies tegenover Kreer village v/d strijdkrachten, en vlaknaast Carrefour Ouruba en Oruba Misr Compound. Dit gebied is net nabij de bekende wijk Al Agamy en vlakbij de uitvalswegen: o.a. Ring Alexandria, de hoofdweg v/d Noordkust en de snelweg naar Cairo (desert road).
De tuinoppervlakte is maar liefst 18 bij 35m. Deze is aangelegd met subtropische planten em heerlijk geurende bloemen en uiteraard een palmboom.
De totale grondoppervlakte is 1039 m2, en de woonoppervlakte is circa 482 m2. De terrassen bestaan uit overdekt, zon en dakterrassen, en deze zijn verspreid over alle verdiepingen.

De indeling:
Begane Grond:
Zeer ruime woonkamer, toilet, gedeeltelijke open keuken, en een overdekt terras van 3.5 bij 9 m.
Eerste verdieping:
Ruime woonkamer, drie ruime slaapkamers, een zeer ruime master bedroom, ruime badkamer en een terras van 4 bij 10m. De master bedroom en de woonkamer hebben direct toegang tot het terras.
Tweede verdieping:
Zeer ruime kamer van 5.5 bij 6.5m met een balkon en een openkeukentje en heeft directe toegang tot het terras, apparte slaapkamer met een balkon en een aangrenzende grote badkamer, een mooi open terras van maar liefst 5.5 bij 14m!.
Deze verdieping is ontworpen als een apparte suite of als gasten verblijf uitermate geschikt.

  • Naast de hoofdingang is er een trap die leidt naar de eerste verdieping.
  • Aan de linkerzijde van de poort is er een garage/ carport met aangrenzend verblijf voor de bewaker /schoonmaak(st)er aanwezig.
  • Mogelijkheid om een tuinman- bewaker- schoonmaak(st)er voor u te regelen.
  • De villa staat op een heuvel en heeft schitterende uitzicht aan de voorkant, de azuurblauwe zee en aan de achterkant, het meer van Mariout. Deze locatie is zeer aantrekkelijk te noemen, mede hierdoor hebben er verschillende onroerendgoedbedrijven in dit gebied mooie compounds en resorts ontwikkeld, naast de bestaande.
  • Mogelijkheid tot het aanleg van een eigen zwembad en indien gewenst, kan ik u hiermee gratis helpen.
  • Op loopafstand van circa 700 m zijn de mooie witte zandstranden te bereiken.
  • Mogelijkheid om toeganspasjes te regelen (tegen betaling) om gebruik te maken v/d faciliteiten wat de resorts in de buurt te bieden hebben o.a. jachthavens, golfbanen, tennissvelden, zwembaden en kunstmatige zwemmeren, restaurants en cafetaria’s, supermarkten etc.
  • Voor de meeste benodigheden zijn er gelijk om de hoek genoeg winkeltjes aanwezig!
  • De rijafstand naar Alexandria City Center, de Downtown, de grote Carrefour en de bijbehorende winkelcentra’s is ong. op 25 min en naar het vliegveld Bourg el Arab is het 10 min rijden.
  • De rijafstand naar het internationale ziekenhuis, Moubarak ziekenhuis is 5 min., naar de bekende paardenclub Kings Ranch, Hilton hotel, Engelse internationale scholen, Mc Donald 's, Olympishe stadion is 10 min rijden.
  • Eigen watervoorziening middels installaties om het grondwater van 30m diepte omhoog te krijgen.

De villa biedt dus behoorlijk veel ruimte, luxe en mogelijkheden, en hij is zeer geschikt voor vakantie, permanent wonen en verhuur. Hij is van een NL-Egyptische eigenaar, het afwikkellen is dus direct bij mij. De villa is volgens de Europese maatstaven afgewerkt en er is gebruik gemaakt van hoog kwalitatieve materiaal.

Ik bied u ook de mogelijkheid om de bouw-afbouw-onderhoud van uw (vak)woning in Egypte door mijn vakkundige mensen te realiseren en zeker op een eerlijk en betrouwbare manier.

De verkoopprijs is 147.500 euro/ 2.950.000 LE sleutelklaar. Deze is zeer sterk verlaagd i.v.m. de huidige Economische situatie.Indien u geintresseerd bent, kunt u mij mailen naar: alexhome@live.nl/ bellen naar: 0021226399453 … Ik beantwoord graag al uw vragen.

Location op Google maps: 31° 0’ 45.98" N 29° 38’ 11.15" E

https://www.youtube.com/watch?v=iP1agcHQh_k&t=8s

Met vriendelijke groeten,
M. Yakout