Vietnam van zuid naar noord in jan/feb 2013

Na lang wikken en wegen, toch besloten om het prachtige Vietnam van zuid naar noord te gaan verkennen. Op 11 januari vertrekt mijn vlucht naar Ho Chi Mingh. Wie heeft dezelfde vlucht geboekt en wil de heenreis met mij mee vliegen? Ik heb nog niet eerder alleen in Azie gereisd (wel in Midden-Amerika) en nu ik definitief besloten heb, voelt t toch wel ‘in mn uppie’. Wie weet kunnen we na de heenreis ook (een stukje) verder samen reizen. Ik ben 35 jaar en woon in Rotterdam.

Groeten, Jolanda

Hoi Jolanda,
Vietnam staat al wat langer op mijn verlanglijstje maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen. Dat zou zo maar kunnen veranderen als het aan mij ligt. Ik wil graag een keer kennis met je maken om te kijken of er voldoende klik is om het samen een paar weken vol te houden in Vietnam. Als je een beetje sportief bent en niet rookt komen we al een heel eind.
Verre reizen is een van mijn passies en dan met name rondreizen. Japan, Thailand, Maleisie en Indonesie heb ik al weer enige tijd geleden per fiets verkend. Fietsen doe ik nog steeds, redelijk fanatiek mag ik wel zeggen. Rondreizen ook maar dan meer met auto of camper. Luxe is niet zozeer aan mij besteed net zo min als al te primitief. Ik ben flexibel en pas me doorgaans makkelijk aan. Graag hoor ik nader van je. O ja, ik woon in Leiden.
Groet
Syb

Hoi Jolanda,
Ik heb in februari een maand rond getrokken in Vietnam, mocht je nog tips willen mail mijn dan op het volgende adres sley87@hotmail.com.

Groetjes Shirley