Vietnam in maart 2010

Zijn er mensen die toevallig in maart in Vietnam zijn of daarheen gaan en wellicht een reisgenoot zoeken voor een deel van de reis? Ik ben zelf een jongen van 29 jaar. Dat was even een korte omschrijving van mezelf. :slight_smile:

Eind februari 2010 zal ik in Bangkok vrienden opzoeken en daarna in maart dus een rondreis maken door Vietnam. Ik denk erover om te beginnen in Hanoi en dan naar beneden te reizen. Zelf ben ik redelijk avontuurlijk ingesteld en hou er niet zo van om alles tot in detail te plannen. Want juist de onverwachten dingen zijn vaak het leukst!! Afgelopen zomer ben ik twee maanden in Maleisie geweest. Ook onvoorbereid wezen backpacken en de mooiste plekken gezien en de gaafste dingen meegemaakt! Lekker back to basic door Maleisie, Borneo, Brunei en Singapore gereisd. Dat is me prima bevallen, dit keer Vietnam en wellicht Cambodia en Thailand ?? :slight_smile:

Hi! Ik woon/werk in Vietnam… en het is superrr leuk, ik heb zelf 3 jaar geleden een eigen reis door vietnam gemaakt - een prachtige land!
BUT here’s a deal = ik wil half feb naar Borneo - ik jou tips over Vietnam, jij mij over Borneo?

Hey! Jij bent er dus blijven hangen? Dan moet het wel een heel mooi land zijn. Heb er ook al heel wat over gehoord en wil het nu maar eens met eigen ogen gaan zien. Maar kan nog wel wat concrete tips gebruiken! Hoelang wil jij naar Borneo en wat had je al in gedachte? Ik ben overigens door zowel Sabah als Sawarak gereisd, dus vrijwel heel Maleisisch Borneo gezien… en dus wel wat tips voor je!

Hi Marcopolo,

Ik zit momenteel in China-Nanjing, volgt hier een studie/cursus van 5 maanden en eind januari 2010 ben ik klaar en ben dan van plan om een paar maanden te reizen.

De 1e maand (februari) wil ik naar **Laos **en Cambodja.
De 2e maand (maart) naar Vietnam
En rond April wil ik naar **Japan **een vriend op zoeken.

Als je het wat lijkt kunnen we een stukje samen reizen door Vietnam, alleen wil ik, beginnen vanuit het zuiden ivm doorreis van Cambodja

Ik weet niet of je een facebook account heb, maar daar kan je me vinden op de naam joran choi te amsterdam (maar ik kan zelf helaas niet op facebook omdat China facebook heb geblok, dus laat daar geen bericht achter).

Mmmmmm ff kijken wat ik nog meer kan vertellen, ik ben 29 jaar heb 4 jaar geleden ook een backpack reis gemaakt door Azië, 1 maand Thailand, 1 maand maleisie, 3 weken Hongkong en 5 weken China. En ben sportief en hou avondtuur.

laat me weten of je de geïnteresseerd ben.
groet,

Jorian Wing Hong Choi

ik (34) ben van plan laatste 3 weken van maart met een vriendin van 29 rond te trekken in Vietnam (het wordt eigenlijk Vietnam of Thailand)
We wilden ook enkele dagen fietsen…:zon02:
Als jullie tips hebben laat maar weten ! We hebben nog geen route gepland

groetjes