Vietnam in januari 2013

Hallo,

In januari 2013 wil ik graag voor 3 - 4 weken naar Vietnam. De bedoeling is te starten in Hanoi en terug te vliegen van vanaf Ho Chi Minh City of vice versa. Wie (m/v) heeft zin om mee te gaan?

Een groepsreis spreekt mij niet zo aan, maar alleen lijkt me ook niet alles:chin: Vandaar deze oproep. Andere, vergelijkbare, bestemmingen zijn eventueel ook bespreekbaar.

Groeten uit Groningen,
Greet (57)

hallo,

Is je reis al uitgestippeld? Mij spreekt het zeker aan, maar op 27 januari zou ik terug thuis moeten zijn. Ik ben wel gehuwd, ik zal dus eerst nog moeten toelating vragen aan mijn echtgenote, of mag zij ook mee?

groetjes van José uit België

Hoi José ,

De reis is verder nog niet uitgestippeld, maar de periode ligt aardig vast, van half januari - half februari. Dus 3-4 weken nog voor 27 januari wordt voor mij wat lastig, vrees ik.

Groetjes,
Greet

dag Greet,

Das jammer, ik wens je alvast heel veel succes en geniet van de reis.

groetjes
José

Hoi Greet,

Ik heb net geboekt en vlieg op 11 januari naar Ho Chi Mingh (met KLM, overstap in Parijs). Op 6 februari gaat mijn vlucht vanuit Hanoi terug naar Amsterdam. Heb jij al geboekt?

Groeten, Jolanda

Hoi,
zelf heb ik positieve ervaringen met groepsreizen. Jij niet?
Groetjes,
Martin

Hoi Martin,

Ik ook wel, maar het is vaak veel in weinig tijd. Hoewel het voordeel is dat je zelf niks hoeft te regelen:-)
Heb jij plannen voor volgend jaar?

Groet,
Greet

Hoi Greet,
als ‘beginner’ heb ik kennelijk op de verkeerde knop gedrukt. Dus nog een keer.
Concrete palnnen heb ik nog niet. Wel een voorkeur om in het vroege voorjaar te vertrekken. Beetje weg van het druilerige weer hier. Op mijn lijstje staat bijv. Midden-Amerika, bijv. Costa Rica.
Groet,
Martin

Wat bedoel je precies met vroege voorjaar? Vast geen januari:-)

Medio januari - dus heeeeel vroeg in het voorjaar. Dan is het hier hartje winter …

Dank je José !

Hahaha, hier ging iets mis! :slight_smile: Was voor iemand anders bedoeld.

Maar Martin, de periode is perfect. Wat denk je dan van Vietnam?

Dank je José!

Niets mis mee. Heb je al gedachten over de invulling van de reis? En hoe lang? Zelf denk ik aan een rondreis van pakweg 20/21 dagen.

Meld je aan op Traveling Through Asia - Everything You Need To Know | Facebook en ontmoet meerdere reizigers! En je hoort adviezen genoeg

Gr anne