Vietnam eind juli - aug 2013

Hallo allemaal,

Mijn naam is Loes (29) , ik ben van plan om tussen 20 juli en 25 augustus door Vietnam te reizen en misschien een uitstapje te maken naar Laos / Cambodja.

Ik ben geïnteresseerd in de cultuur, natuur, uitgaansleven en het strand… lekker veelzijdig dus!
Verder heb ik nog geen plan of route gemaakt…

Heb je zin om met me mee te reizen?

Groetjes Loes

He hallo,

Wilde ook graag naar Vietnam, maar via shoestring of fox reizen kwamen data niet overeen met mijn vakantie.
Ik vakantie van 19 juli - 11 aug.

Ik deel je intresses alleen ik ben 10 jaar ouder…

m vr gr Ron

Hey Ron,
En nu wil je misschien samen reizen? Ik moet mijn ticket nog boeken… We kynnen wel een keer wat afspreken om te kijken of het klikt en of we samen kunnen reizen…
Ik woon in den haag, en jij?
Groetjes Loes

Hey Loes,

Heb vandaan al naar reizen Vietnam gekeken, shoestring enzo.
Zo kan je al wat ideeen op doen.
Ik kom uit Venray (L) maar reizen zal geen probleem zijn.
We zouden ook midden van afstand kunnen afspreken. Sta ook op FB zodat je een idee hebt wie ik ben.
Groetjes en een fijne avond nog
Ron Jacobs

?

Hey Ron…
Ik heb inmiddels tickets geboekt (22 juli - 20 aug) van Hanoi naar Ho Chi Min.
Als jij de Ron bent die ik op facebook heb gevonden, hebben we een gemeenschappelijke vriendin… (Lisette).

Heb jij inmiddels al een plan of komt je plan overeen met dat van mij??
En ja, nog steeds op zoek naar een reismaatje…!!

Groetjes Loes

Hi Loes,

nou mijn vakantie is van 22 Juli - 09 augustus, in deze periode kan ik dus op vakantie (eventueel wat dagen aansluitend als dit nodig zou zijn). Jij bent langer op vakantie maar je wilde ook nog naar een of meerdere buurlanden?

Bedoel je Lisette Tu…?, zij ging in 2011 ook met de reis IJsland-NYC mee. wat is de wereld klein he :wink:

Ik heb op dit moment alleen nog maar een reisdoel, Vietnam dus.
Heb wel al een beetje een idee wat ik wil gaan zien en doen, maar misschien via FB wat makkelijker over verder te praten.

Had wel al een plan B voor als ik niet naar Vietnam ga, zo’n vakantie is toch leuker met iemand of andere erbij.
(plan B was reizen in Jordanie (Petra enzo) en vooraf een beginners cursus paardrijden (omgeving Wadi Rum Woestijn)).

Maar eerst eens elkaar wat beter leren kennen, dus als je ook FB hebt, je weet me op FB te vinden.

groetjes en tot ziens Ron