Hoi,
ik wil misschien in oktober met mijn vriend naar tunesië, maar nu vraag ik me af wat goede reisorgaisaties zijn om bij te boeken en wat leuke plaatsen zijn om heen te gaan. Een plaats waar je ook nog wel veel kan bekijken en waarvandaan je leuke uitstapjes kan maken (dierentuin etc.)
Ik zag veel op de site van corendon, maar daar las ik dan weer veel slechte verhalen over. Dus iemand tips?
Hoi!
Corendon is opzich een goede touroperator, dikwijls alle reisbureaus verkopen het, maar in geval van problemen zoals bijv overboekingen of niet tevreden, klachten krabbelen ze altijd terug.
Ik spreek uit ervaring, werk op een reisbureau.
Ik kan aanraden:
Arke/Holland International
Neckermann
Oad
Van bovenstaande zijn en de prijzen goed en de service goed.
Leuke plaatsen zijn Sousse / Hammamet, en wil je zonzeker zijn Djerba.
Bedankt!
En iemand ervaring met Jiba?
Jiba is ook goed!
Is onderdeel van Sudtours en Sunweb.
Hallo,
Heb zelf 2 keer via OAD naar tunesie geboekt, is me zeer goed bevallen! Via OAD kan je daar ook verschillende excursies boeken. Ben zelf alleen naar Sousse geweest, zeker een aanrader. Je kan daar naar de medina, de ribattoren en kloosterburcht bekijken, de romeinse graftombes en naar de kasbah waar een mozaiëk museum gevestigd zit. Iets verder op zit Port el Katoui, dat is een redelijk moderne havenstad. Is makkelijk te bereiken met een taxi, tuk tuk of het treintje. In ieder geval veel plezier daar! :dag:
Bedankt!
als t allemaal doorgaat laat ik wel wat weten
Over het algemeen is het in oktober nog redelijk zonzeker in tunesië toch? heb nu een leuke aanbieding gezien in sousse/port el kantoui… Nu maar hopen dat t allemaal door kan gaan!
In oktober is het gemiddeld overdag 27 graden, in de nacht 16 graden. Rond de 8 zonuren per dag (vergelijking in aug. 11 zonuren) en rond de 10 regendagen per maand (aug. 3 dagen) Dus best nog wel mooi weer. Enigste nadeel van oktober is dat er dan meestal geen animatie meer aanwezig is in de hotels. :zon02: