verwijderverzoek van wereldwijzer en google

Op 19 05 heb ik 2 x gereageerd op een vraag van JoostM. Dit verschijnt nu steeds als ik mijn naam google. Kan dit wellicht verwijderd worden???

Alvast bedankt!

Mvg. Angela Schiks

Bedoel je jou posts of uit google?

Uit google, en graag ook van wereldwijzer. Vreemd dat als je iets op wereldwijzer zet google dit vasthoudt. Dit zullen meer mensen niet prettig vinden neem ik aan. Mvg. Angela Schiks

Daarvoor moet je klagen bij Google, daar kan WWZ niets aan doen.

Nou Angela als ik mijn gebruikersnaam intik op google komen er 3 pagina’s met de naam georgessiam te voorschijn.
Het heeft te maken met de tags die onder een peiling of onderwerp staan hier op wereldwijzer!
Als ik regelmatig een nieuwe peiling maak voor het Thailandforum over een bepaald onderwerp,en mensen typen op google bevoorbeeld in:Met hoeveel bath kom jij rond per maand in Thailand? kom je 9 op de 10 uit op mijn peiling alsook mijn gebruikersnaam hier op wwz!

Wij hebben inderdaad geen invloed op de Google chache.

Dit s het geheugen van Google, dat na een tijdje vanzelf verdwijnt. Maar aan de andere kant: ja, dit is het internet en het internet vergeet niet… dat kan soms erg vervelend zijn en is dus gelijk een waarschuwing om zuinig te zijn met je persoonlijke gegevens.

Iedere pagina op het internet wordt inderdaad door Google opgeslagen. Als je niet wilt dat je naam in google verschijnt, gebruik je naam dan niet op het internet.

Zelfs al verwijderen we jouw berichten en passen je gebruikersnaam aan, dan zal Google na verloop van tijd de oude versie vervangen voor een nieuwe versie, maar oude versies kun je altijd nog opvragen.

What happens on the internet, stays on the internet…

/edit: verzoek verplaatst naar de helpdesk