Verwijderen off-topic berichten

Hoe komt het als ik soms ff offtopic ga dat mijn berichten worden verwijderd,andere mensen gaan dikwijls 8 a 9 keer off topic zie maar:(Wie gaat eerst en wie is het laatste en nummers over reizen) en hun posts worden niet verwijderd!

Het hangt ook af van de aard van het topic. In de stamtafel zijn het allemaal ‘gezelligheidstopics’ en is het wat minder erg. In het topic over de rondreis Azië, zat de vragensteller natuurlijk niet op off-topic reacties te wachten en dat topic is een stuk serieuzer.

In de stamtafel verwijderen we overigens ook wel eens wat, maar dat zie je uiteraard niet altijd.

Geen zorgen, dit is niet iets persoonlijks. :wink:

Iets anders,had een nieuwe topic geopend in de subrubriek: Algemene vragen & discussies(ivb:met het Chinese meisje)waarom is het daar verwijderd,tenslotte ik zat toch goed met mijn topic in de rubriek:“Discussies”.
Is het omdat ik negatief overkom wat betreft het land China,dat men mijn topic heeft verwijderd?
Nu ik heb mijn zegje gedaan,en ik denk er het mijne over,voor de rest laat ik het hierbij!!
gegroet
georgessiam.

Het was een dubbeltopic, aangezien je het topic ook al eens in het Chinaforum hebt geopend. Eén topic per discussie is genoeg. :wink: