Vervoer van Nha Trang naar luchthaven Cam Ranh

Hoi medereizigers,

wij zijn momenteel in Nha Trang en we hebben gelezen dat er hier ergens een minibusje zou rijden tussen de luchthaven Cam Ranh en de stad.

Weten jullie toevallig waar we deze kunnen nemen of hoe we op een andere budgetvriendelijke manier naar de luchthaven kunnen rijden? Ons hotel vraagt voor de transfer per busje $10 pp en dit vinden we nogal veel…

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie! ( We hopen hier morgen ongeveer antwoord op te hebben :slight_smile: )

Ps: wij vinden Vietnam echt een geweldig land!!!

Ik moet je helaas het antwoord schuldig blijven. Ik hoop dat jullie nog snel antwoord zullen krijgen!

En Vietnam is zeker een geweldig land! Ben blij dat jullie dat ook ervaren :wink:

Groetjes, Anne

Hoi Anne-Jitske, we zijn even bij hettoeristenkantoor gaan horen en we hebben enkel de airport taxi gevonden. Misschien nuttig voor andere reizigers: de airport taxi heeft een standplaats over het Light Hotel. Je kan ook in de verschillende boekingskantoren een airport taxi reserveren. De prijs is standaard 210.000 dong voor een rit. Opgelet; zorg dat je geen andere taxi’s neemt en rij zeker niet op de meter, want toen wij na 40min op de luchthaven aankwamen, stond de teller op 470.000 dong. Al een geluk dat deze vaste prijs was afgesproken. Hopelijk heb ik ook een klein steentje kunnen bijdragen voor andere reizigers :slight_smile: Groetjes!

Dat denk ik zeker! Goede tip, bedankt!

Groetjes, Anne