Vervoer begin december 2011

Hallo,

Begin december ga ik naar Westerdorf.
Ik ga daar komende winter als skilerares werken. hiervoor moet ik nog wel eerst een cursus volgen om dit te mogen. Nu begint deze cursus op 5 december.

Ik wil dan graag dat ik op 3 of 4 december daar in Westerdorf kan zijn.
Nu heb ik alleen een probleem met vervoer.

Met het vliegtuig is een beetje duur.
Met de trein, moet ik redelijk vaak overstappen. En met al die spullen zit ik daar niet echt op te wachten.

Ie gaat er rondt die datum richting Oostenrijk, Westendorf. Of komt daar ik de buurt. Of zoekt ook nog vervoer die kant op? Laat het mij dan even weten misschien kunnen we wat regelen.

Groetjes Carlien

Beste Carlien,
Ik ga ook de Anwärter halen en werken als skilerares, maar dan in Scheffau (dus wel in de buurt!). Dit begint ook op 5 december, maar ik zou het wel fijn vinden om op 1 of 2 december daar heen te gaan. Helaas heb ik hetzelfde probleem: vliegen is duur, trein is bijna net zo duur en duurt lang en moet je veel slepen met spullen enzo…
Heel vervelend eigenlijk :wink: Ik weet niet of je ondertussen al andere reacties hebt gehad, of een briljant idee hebt gekregen?
Ik ben ondertussen wel al aan het zoeken naar een vlucht…
Groetjes, Jessie

hallo Jessie,

Bedankt voor je reactie.
Waar ga jij dan de opleiding doen anwarter, is dat in Scheffau. Of in een andere plaats. Ik ga namelijk in Kirchberg de cursus volgen. Rondt die tijd vindt ik het ook goed om al die kant op te gaan, als ik er maar op 5 december ben, dus 1 of 2 december zou ook kunnen.

Ik heb nog niks gevonden voor de heenreis. Ik heb al wel iets gevonden vanaf dusseldorf naar Insbruck voor €60,- ongeveer. maar dan moet je wel eerst in Dusseldorf terecht zien te komen.

Ik ben ook hard opzoek naar allerlei opties, maar het is moeilijk om iets wat goedkoop en makkelijk is te vinden.

Groetjes Carlien

Hoi, ik ga rond die tijd naar Mayrhofen, zoek ook vervoer, met de trein is het 7 keer overstappen, idd niet ideaal moet zoveel bagage. Hebben jullie al een idee?
Groetjes,
Jessica

Hallo,

Ik heb nog niks definitiefs geboekt.

Maar ik ga waarschijnlijk met de trein.
Ik wordt dan naar Venlo gebracht, en vanaf daarga ik met de trein naar Westendorf. Dan moet je 4x overstappen. Maar het kost maar €85,- ongeveer. Dus dat is niet veel.

Ga je met het Vliegtuig dan ben je nog maar in Innsbruck, en ik heb van ervaringen gehoord dat je er dan ook nog niet ben. Want vanaf het vliegveld Innsbruck gaan geen treinen. Je moet dan eerst met de bus of taxi naar de andere kant van de stad voordat je het trein station hebt.

Ik ga dus denk ik een trein boeken.

Groeten Carlien