Ik ben nog steeds opzoek naar vervoer naar Oostenrijk.
Gaat er iemand rondt 3 december naar Westendorf of omgeving met de auto? En heb je nog een plaatsje over? Dan zou ik graag mee willen rijden.
Of zoek je ook nog vervoer? Ik wil ook met de auto gaan, maar liever niet alleen. Misschien wil je meerijden?
Hoi
Ik wil ook rond die datum naar Oostenrijk, maar dan naar Hinterglemm (75km van Westendorf af zag ik). Misschien is het toch een mogelijkheid om samen gaan met jouw auto?
Hoi,
Nee wordt de eerste keer werken in Oostenrijk voor me en ik zal dan iig mijn ski’s thuis laten en de bagage beperkt. Hoeveel zou het kosten als ik vragen mag? Ik zou dan vanaf Venlo (Limburg) mee rijden. Helaas nog geen rijbewijs, ik ben er wel mee bezig maar de wachttijden voor het praktijk examen zijn jammergenoeg opgelopen tot in Januari.
Ow ok, nou het is niet zo erg dat je rijbewijs niet hebt.
Dan is er in ieder geval iemand bij me, die mij wakker kan houden. HAHA
Ik ga namelijk ook voor de eerste keer naar Oostenrijk om er te werken als skilerares. Daarom moet ik er op 5 december zijn, want dan begint de cursus om dat te behalen.
Ik neem zelf mijn ski’s wel mee, dus als het past zou het wel kunnen. Hoelang zijn jou ski’s? want dan kan ik even passen en meten.
Het zou geen probleem zijn als ik je vanaf Venlo op kom halen. Ik kon namelijk uit Borssele (zeeland).
De kosten: Ik dacht ieder de helft van de benzine, dat is wel zo eerlijk.
Ik zou even moeten meten hoe lang ze zijn, maar ik neem ze misschien alsnog niet mee omdat ik waarschijnlijk van het hotel waar ik werk ski’s mag lenen. Op hoeveel zou de helft van de brandstof neerkomen denk je? Dan weet ik of het voor mij het waard is, of toch slimmer is om het vliegtuig te pakken (:
IK heb op anwb routeplanner gekeken, vanaf mij huis tot aan Westendorf. En daar berekende hij dat de benzine kosten €136,- zijn. Dus daar de helft ongeveer van. Dat zou het ongeveer kosten. Ik hoor het wel wat er beter voor je uitkomt.
Ik heb een ticket van 75,- van Düsseldorf (half uurtje rijden vanaf mijn huis) naar Salzburg, met airberlin. Handigste site om te gebruiken is skyscanner.nl