Vervoer Bangkok airport naar Pattaya

Heeft er iemand ervaring met transport vanaf Suvarnabhumi Airport naar Pattaya. Met welke organisatie kan ik het beste reizen en gaan er frequent bussen naar Pattaya. Hoe kan ik daar het snelst komen.
Hans

Het snelst is een limousine bus, maar dan ben je ook meteen een eurotje of 70 kwijt…

Zelfde antwoord als op een ander forum :slight_smile:

Ieder uur vertrekt een bus voor 120 baht, gewoon de bordjes volgen. Lijn 389, maar er zijn meerdere bussen.

Of een prive taxi nemen, ik schat de kosten op 1500 baht.

Dankje Zaan en Stevenl, heeft lijn 389 nog een naam van een transportbedrijf, zoals bijvoorbeeld Intercitybus of expressbus. En bevinden deze bussen ook op de 1e verdieping van het luchthavengebouw of moet ik eerst naar een speciaal busstation?

Wij hadden een gedeelde taxi. Kwamen een Canadese surfer tegen op het vliegveld en die vroeg of we een taxi konden delen. Maar let wel op, we reden met een prachtige ruime Mercedes weg, kwamen na een klein half uurtje op een parkeerplek en moesten overstappen in een gammele auto met veel te weinig ruimte! Surfer kon oa zijn surfplank niet kwijt behalve op onze schoot op de achterbank;-). Niet ideaal dus. We hebben erop gestaan met een andere auto te gaan! Dat t gewoon weg niet paste. Na lang heen en weer gezeur voor elkaar gekregen. En zijn met een ruimere auto verder gegaan.