Ik ben op zoek voor een vertaler Thai Nederlands, ik heb een probleem met een man die nadat ik goederen geleverd heb niet wil betalen, omdat een rechtbank in het Thais is heb ik in Mei een vertaler nodig,In Mei 3 weken drie dagen per week 3 uur op een dag dus voor 27 uur.
Weet iemand iemand voor mij?
:crybaby:
Met vriendelijke groet Cor
in een ander topic hier word deze link http://www.suwannaphoom.nl/
gegeven van een vertaal buro in almere ik ken het verder niet maar ik zie dat ze ook tolken leveren dus mischien is dit wat voor je
De zaak gaat dus als ik het goed begrijp afspelen in Thailand bij de rechtbank, want dat zal beteken dat een vertaalbureau hier in Nederland niet van toepassing is, maar eerder een zeer betrouwbaar iemand die in Thailand vertoefd en dus beide talen machtig is, ik denk dat je niet van plan bent om een vertaler vanuit Nederland mee te nemen.
Ik ga er dan ook derhalve vanuit dat je wordt bijgestaan door een advocaat welke vervolgens dan wel weer de engelse taal machtig is ten aanzien voor jou.
Weet niet of ik je echt zal kunnen gaan helpen maar steekt het zo ongeveer in elkaar ?
Weet in ieder geval wel dat het een vervelend verhaal wordt/is.
Ja dat heb je goed ingeschat Ik heb een advocaat in Bangkok maar die spreekt geen Nederlands En mijn Engels is niet goed genoeg om mij uit te drukken Dus als ik iemand kan vinden die Nedelands en de Thaise taal ook machtig is, dan komt dat goed uit en die persoon moet natuurlijk ook in Bangkok wezen want als ik hem van hier naar Bangkok moet brengen word dat natuurlijk veel te kostbaar.
Kan je mij aub bellen dan kunnen we van gedachte wisselen
Ik heb hieronder een link voor je naar de Thai dutch connection probeer eens met hun contact te krijgen aangezien ze o.a ook bemiddelen in met name taal en communicatie problemen in het bedrijfsleven en leg je vraag/probleem eens voor aan hen.
Wellicht lijkt het mij dat ze wel iets voor je moeten kunnen betekenen.
Voor de rest het advies, weet dat alles totaal anders in elkaar steekt dan hier, wil niet zeggen dat hier alles zo gaat zoals we verwachten maar daar ligt corruptie wel wat dichter om de hoek, kan soms makkelijk zijn maar ook soms niet. Wees en blijf alert voordat het finacieel debacle nog groter dreigt te worden.