Vertaler gezocht Swahili, voor videokunstwerk

Hoi,

Ik ben op zoek naar iemand die mij zou kunnen helpen bij het vertalen van filmpjes uit een kunstwerk van Martin Riebeek uit Breda. Hij is 14 dagen naar Nairobi, Kenia geweest voor zijn kunstproject Imagine Being There - International (www.martinriebeek.nl/ibt).
Het project is een video-installatie waarin allerlei mensen over de hele wereld naar hun paradijs, hun droom wordt gevraagd.
In Nairobi heeft hij 25 mensen naar hun paradijs gevraagd. De portretten duren gemiddeld 1,5 minuut. Deze portretten zijn in het Swahili en moeten vertaald worden naar het Nederlands. Zou je ons willen helpen? Stuur dan even een mailtje.

Alvast bedankt!

Groeten,
Bas de Leijer
baschz@hotmail.com

www.martinriebeek.nl/ibt

Heej Martin, ik reageer niet omdat ik Swahili kan maar omdat ik die tekst in Utrecht als lichtreclame heb zien staan op een gebouw van ( ik geloof) de rabobank aan de Croezelaan? Verder lijkt het mij ook interessant om mee te werken omdat ik zelf ook veel doe in de video-scene maar helaas; kan geen Swahili.

groeten Reinier
reinier421@hotmail.com

K kan wel een beetje Swahili… maar weet niet of ik kan vertalen of het daar goed genoeg voor is. Heb een cursus gedaan op de uni. Amsterdam dus misschien kan die docente je verder helpen? Ik kan je haar email adres wel mailen als je interesse hebt. Groetjes! (zet dan even je mail adres er bij)

ik kan je helpen in het vertalen,mail mij terug,groetjes.