Wie wil er in 2013 mee op een verre motorreis. Ik weet nog niet precies waar naartoe, maar daar kun jij dus ook nog in mee beslissen. Ik zit zelf te denken aan de volgende opties: vanuit Nederland naar Zuid Afrika, vanauit Nederland naar Azië (en misschien door naar Australië) of vanaf Alaska naar Vuurland.
Ik wil er ongeveer 4 tot 5 maanden voor uittrekken.
Verder wil ik wel echt offroad stukken meepakken en veel zien onderweg. Ook wil ik niet iedere nacht in een hostel of hotel overnachten, dus er gaat ook een tentje mee (ook om de kosten te drukken).
Ik ga liefst niet met een te grote groep op pad, 2 tot 4 man/vrouw lijkt me ideaal, maar hier kan nog wel in geschoven worden.
Bedankt voor jullie reacties, ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil, maar ik ben al wel het een en ander aan het uitzoeken. De route wordt hoogst waarschijnlijk Alaska-Vuurland. Ik wil rond augustus vertrekken en ongeveer 5 maanden later weer naar huis vliegen (dan kunnen we net een stukje van “le Dakar” meepakken). Ik hoor graag van jullie wat je er van vind en als er nog meer mensen mee willen dan hoor ik het ook graag.
Hey Edwin,
Hoe gaat het met de voorbereidingen? Staat de Pan-America nog steeds op de planning? Heb er een paar jaar geleden ooit ook naar gekeken, nooit kunnen doen en het spookt nog steeds door mn hoofd! Geen idee of het haalbaar is met mn rijervaring / budget / werk… maar waar een wil is is een weg. Let me know als je zin hebt om een keertje te meeten?
Groetjes Sindy
Ook ik heb interesse, zoiets dwaalt al jaren door mijn hoofd. Ben zeer benieuwd wat je plannen zijn.
Heb zelf veel gereisd maar de stap met de motor nog niet echt kunnen maken, ben niet zo’n techneut en dan lijkt me dit een goede aangelegenheid.