Van NL naar India op de motor (en miss verder) Ben ook in voor andere bestemmingen.!!

Hallo allemaal

Ik ben Stephen (22) uit Amersfoort en ik heb besloten om op de motor een lang reis te maken voor een aantal maanden. Ik heb nog niet echt een idee waar ik heen wil maar India trekt me wel, maar Afrika, Australie en Amerika staan ook zeker nog op het lijstje. Het liefst wil ik wel vertrekken vanuit NL. (dus niet eerst vliegen naar… en dan rijden)
Maar heb je zelf ook leuke ideeen, dan hoor ik dat heel graag van je.!!

Maar mijn idee is voor een groot deel gewoon rijden,kijken waar je uitkomt, slapen en dan weer door rijden. Simpelweg het avontuur van het onbekende en het onverwachte aangaan. Opzoek naar mooie natuur en cultuur.

Ik zoek dus een persoon die ook een motorheeft een zin heeft in een hele lange rit wil maken naar India en eventueel door rijden naar Australie.
Het maakt mij niet heel veel uit wat voor een persoon mijn reisgenoot zal zijn (m/v) maar vooral een lekker relexte persoonlijkheid, dat heb ik nl ook. wel zou ik het fijn vinden als je rond mijn leeftijd zit. (tussen de 20 en 28)

Zelf stop ik eind aug 09 met werken en dan heb ik dus tijd tot… naja tot heel lang inieder geval. ik wil gewoon een time out van alle verplichtingen.

Zijn er nog vragen of andere mededelingen of heb ik je geintreseerd, dan hoor ik dat graag. neem contact op via deze site of mail me ff

Groetjes
Stephen

Hoi hoi,

Ik vertrek eind september voor 4 weken naar India, en ik ga daar backpacken. Weet nie of je dan al in India bent, maar misschien wel leuk om wat ideeén uit te wisselen :slight_smile:

Groetjes Lianne

hey speedy,

klinkt goed, mooie plannen
zijn je plannen al werkelijkheid geworden of nog in de maak?
ben je nog steeds aan het werk of al heerlijk aan het genieten van je reis?
als je nog niet wegbent heb ik wel interresse om mee te gaan, wanneer weet ik echter nog niet precies.

ik hoor het wel

gr, Mark (oosterhout brabant)

Hey Mark

Leuk dat je geintreseerd bent en dezelfde plannen deelt :slight_smile:
Ik en “Neptunes” hebben idd globale plannen gemaakt om naar Australie te rijden. In het voorjaar wouden we gaan ivm het weer.
Verder ben ik nu zelf een beetje aant kijken voor de benodigde visum’s en een route maken(ook weer globaal)

Gr.
Stephen

hoihoi

ja klinkt goed,
hoelang willen jullie ongeveer gaan en hebben jullie al ongeveer een budget in gedachten?

ik hoor gaag meer van jullie