Bij een bestelling vanaf 45 euro vanuit Nederland worden geen verzendkosten berekend,dus is de verzending gratis.
Een bestelling vanuit België wordt vanaf 50 euro gratis verstuurd, dus zijn de verzendkosten dan nul euro of gratis.
Er zijn geen verzendkosten!:cheer:
“Geen verzendkosten voor dit artikel!”
Vind ik leuk ! ![]()
0 euro!
OMG, ik ben verliefd op een rugzak!!!
Het antwoord is gratis verzendkosten.
geen verzendkosten
Corné
Bij bestellingen boven de 45 euro is de verzending kostenloos.
Er zijn geen verzendkosten verschuldigd. De waarde is meer dan € 45,-
Geen verzendkosten voor deze rugzak want prijs is hoger dan €45,-
Voor dit artikel worden er GEEN verzendkosten gerekend!
Geen verzendkosten boven de €45
Bij deze vast het adres om hem op te sturen::vak02:
R Nijenhuis
Adres gewist
Zou je adres maar weg halen… je weet maar nooit ![]()
Beter laat dan helemaal niet :). www.reisartikelen.nl rekent voor deze prachtige en bovenal handige rugzak geen verzendkosten.
Dit doen ze sowieso boven de 45 euro niet, onder de 45 euro betaal je 3,95 euro.
Een nieuwe rugzak zal mij goed uitkomen nadat mijn hond de ritsen volledig heeft vervreten voor mijn broodbakje in mijn dure tas.:tssk:
Geen verzendkosten, want deze rugzak kost meer dan 45 euro.
Verzending is gratis.
Er zijn geen verzendkosten vanaf 45 euro en aangezien de tas 79,95 is het duidelijk dat er geen verzendkosten aan deze tas verbonden zijn! (: Wat natuurlijk niet mis is (a)
Geen verzendkosten! Deze rugzak is awesome en kan ik goed gebruiken tijdens mijn trip naar Spanje & Marokko! Geef mij deze Eagle Creek Iver rugzak cadeau en ik steel tijdens mijn vakantie zeker de show!
Er zijn geen verzendkosten, aangezien het bedrag hoger is dan 45 euro.
Daarbij wat een toffe rugzak, daar worden we blij van :hippie:
@ maartje
Wie heeft nou de tas of tassen gewonnen?? je hoort/leest er niks over.
Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen vanaf 45 euro in Nederland