Midden maat Spinner uit de F’Lite serie van American Tourister (Made by Samsonite). De koffer heeft een harde schaal met ruim opbergcompartiment, inpakriemen en sluit middels een persoonlijk cijferslot. Praktisch in gebruik met verstelbare trekstang, 4 wielen en een stevig handvat. Bagageonline.nl is een officiële American Tourister dealer en je kunt dus voor de volledige garantie bij hen terecht.
Verzending
Voor de verzending van pakketten maken wij gebruik van PostNL. Bij verzendingen binnen Nederland, Belgie en Duitsland brengen wij geen verzendkosten in rekening.
Levertijd
Wanneer het artikel op voorraad is wordt uw bestelling binnen 1 werkdag verzonden. ( op werkdagen voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis )
Volgen van uw bestelling
Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, zullen wij een unieke track-trace link toesturen per e-mail. Met deze code kunt u online uw pakket traceren.
Verzendkosten
Bij verzendingen binnen Nederland, Belgie en Duitsland brengen wij geen verzendkosten in rekening.
Afhalen
Het is tevens mogelijk uw bestelling af te halen bij ons magazijn in Leeuwarden. Indien u van deze mogelijkheid gebruik wilt maken kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een afspraak te maken. Wij zorgen dan dat uw bestelling voor u klaarstaat.
Bagageonline.nl rekent geen verzendkosten. Om precies te zijn rekent Bagageonline.nl binnen Nederland, Duitsland en België geen verzendkosten. Echt top van Bagageonline.nl, want ik woon in Nederland. M.a.w. als ik zo’n mooie koffer/tas bestel via Bagageonline.nl hoef ik geen verzendkosten over te maken aan Bagageonline.nl. Zeg het voort!
wie weet koop ik er eentje op mijn 80ste, als ik niet meer goed in een tentje kan komen en mijn backpack teveel gedoe wordt. maar voorlopig niet! een tje winnen is echter welkom. voor een weekendtripje ofzo…:bier: