Verloting: win een Eagle Creek Iver rugzak t.w.v. 79,95 euro

Moet je nu eens iets weten…als je op deze link klikt en je bestelt de Eagle Creek Iver Daypack dan zijn de verzendkosten helemaal gratis:

http://www.reisartikelen.nl/p296-eagle-creek-iver-daypack-night-sky.html

Voor Nederland zijn de verzendkosten helemaal gratis voor een bestelling vanaf 45 Euro en voor Belgie en Duitsland krijg je de verzending er helemaal gratis en voor niets opgestuurd voor bestellingen vanaf 50 Euro. Aangezien deze rugzak net ietsje meer kost, betaal je enkel het product, en helemaal niets voor de verzending.
Is dat niet geweldig!!

€ 0,00

De eagle creek Iver rugzak, welke mij heerlijk lijkt zitten, is bij verzending gratis omdat deze prijs boven de 45,- euro is. :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Dit is helemaal gratis bij reisartikelen.nl!

Boven de 45 euro. Dus geen verzendkosten. :chin:

**geen, No, Aucun, kein, कुनै, nincs, hayır, 없음, kahore, કોઈ, ne, nulla, 無, ebda, δεν, aon, asnjë, нет, nie, ບໍ່ມີ, ingen, tsis muaj, nema, pa gen okenn, لا, ಯಾವುದೇ, adịghị, ei, neneu, dili, ոչ, non !!! ** :biggrin:verzendkosten voor deze mooie rugzak!

geen verzendingskosten!

De verzendkosten voor deze rugzak zijn 0
euro

Geen verzendkosten!

Ik ben verliefd op de Eagle Creek Iver Daypack! hahaha. Ik ga over 2 maandjes naar Cuba. Lijkt me super om deze daypack dan mee te mogen nemen als m’n beste vriend(in). Antwoord: geen verzendkosten! Bij bestellingen boven € 45,- is de levering gratis.

Geen verzendkosten voor dit artikel!

Gratis verzendkosten op deze Eagle Creek Iver Daypack.
Bekijk nu het filmpje op Youtube ( - YouTube ) en ga hem snel halen bij www.reisartikelen.nl !

Reisartikelen.nl rekent geen verzendkosten voor de Eagle Creek Iver rugzak

Er wordt geen verzendkosten in rekening gebracht bij een bestelling vanaf 45,-

Geen verzendkosten

Mijn antwoord is niet heel verassend, namelijk: er worden geen verzendkosten berekend.

De reden waarom ik deze rugzak graag zou willen winnen is waarschijnlijk wel anders dan die van anderen, ik zou hem namelijk graag voor mijn beste vriendin winnen. Volgend jaar mei gaat zij voor het eerst backpacken en ik gun haar van harte de Eagle Creek. Met een betere rugzak kan ze niet op pad gaan! Zij verdient het om de tas te winnen, omdat ze altijd klaarstaat voor anderen (ook voor mij!) en ze wordt op dit moment behandeld voor een hernia :frowning: dus het is belangrijk dat ze met een degelijke rugzak op pad gaat!

Groetjes Lianne

Gratis voor deze backpack!

Helemaal niks en nog een mooie rugzak trouwens!!!

Gratis

Reisartikelen.nl rekent voor de verzending van deze prachtige rugzak helemaal NIETS!