Voor Nederland zijn de verzendkosten helemaal gratis voor een bestelling vanaf 45 Euro en voor Belgie en Duitsland krijg je de verzending er helemaal gratis en voor niets opgestuurd voor bestellingen vanaf 50 Euro. Aangezien deze rugzak net ietsje meer kost, betaal je enkel het product, en helemaal niets voor de verzending.
Is dat niet geweldig!!
**geen, No, Aucun, kein, कुनै, nincs, hayır, 없음, kahore, કોઈ, ne, nulla, 無, ebda, δεν, aon, asnjë, нет, nie, ບໍ່ມີ, ingen, tsis muaj, nema, pa gen okenn, لا, ಯಾವುದೇ, adịghị, ei, neneu, dili, ոչ, non !!! ** :biggrin:verzendkosten voor deze mooie rugzak!
Ik ben verliefd op de Eagle Creek Iver Daypack! hahaha. Ik ga over 2 maandjes naar Cuba. Lijkt me super om deze daypack dan mee te mogen nemen als m’n beste vriend(in). Antwoord: geen verzendkosten! Bij bestellingen boven € 45,- is de levering gratis.
Mijn antwoord is niet heel verassend, namelijk: er worden geen verzendkosten berekend.
De reden waarom ik deze rugzak graag zou willen winnen is waarschijnlijk wel anders dan die van anderen, ik zou hem namelijk graag voor mijn beste vriendin winnen. Volgend jaar mei gaat zij voor het eerst backpacken en ik gun haar van harte de Eagle Creek. Met een betere rugzak kan ze niet op pad gaan! Zij verdient het om de tas te winnen, omdat ze altijd klaarstaat voor anderen (ook voor mij!) en ze wordt op dit moment behandeld voor een hernia dus het is belangrijk dat ze met een degelijke rugzak op pad gaat!