Verloting: win een American Tourister koffer t.w.v. 119 euro

Mijn bagagekoffer kreeg ik vorige maand kapot terug van de bagageband. Dit is perfect! Ik ga bij bagageonline.nl eens kijken voor een nieuwe want bij hun betaal je geen verzend- EN retourkosten!

Via Wereldwijzer app

Als je op de link klikt om de koffer te bekijken en dan op het woord ( service ) klikt dan staat er dit…

Gratis thuisbezorgd
Uw bestelling wordt door Bagageonline.nl gratis thuisbezorgd met PostNL binnen Nederland en België. Zodra het product is aangeboden bij PostNL ontvangt u hiervan een mail met track & trace code. Is uw product op voorraad, en bestelt u op werkdagen voor 21:00 uur, dan wordt het product dezelfde dag nog naar u verzonden.

Gratis retourneren
Bent u toch niet helemaal tevreden over het artikel? Dan mag u het gratis retourneren en krijgt u het gehele aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Alle Informatie over ruilen en retourneren vindt u ook bij het geleverde pakket.

Dus als je ergens anders woont dan Nederland of België dan betaal je verzend kosten als je in Nederland en België woont betaal je niks

Dus als je deze koffer besteld dan wordt deze koffer gratis bezorgd in NL en BE

Groet, Marcel

geen verzendkosten binnen Nederland, Belgie en Duitsland

0,00000000 eurootjes!

geen verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland

Bij verzendingen binnen Nederland, Belgie en Duitsland brengen wij geen verzendkosten in rekening. :slight_smile:

0 euro
Voor verzending binnen Nederland, België en Duitsland worden er ****geen ****verzendingskosten aangerekend

Nee, geen verzendkosten

Je betaal geen kosten in Nederland, Belgie en Duitsland. Met wat ik hierdoor uitspaar kan ik nog een extraatje kopen en als ik de handige valies win dan heb ik dubbel geluk want dan ga ik er mee op reis!!!

Heeft de verloting al plaats gevonden?

DE WINNAARS ZIJN BEKEND!

Deze Wereldwijzer reizigers ontvangen van Bagageonline.nl een splinternieuwe American Tourister koffer t.w.v. 119 euro:

GEFELICITEERD!!! :vak01:

Koffers, rugzak of andere reisbenodigdheden nodig? Bezoek www.bagageonline.nl !

Gefeliciteerd collega C4th en Seynaeve! :thumbsup:

Helemaal niks

Dank je Danechka. Ga hem van de herfst direct gebruiken voor het jaarlijkse najaarsuitje met een vriendin.

Ik zal dit onderwerp trouwens maar sluiten, voor er nog meer mensen antwoord gaan geven :slight_smile:

• Updated - - -

Nu alleen nog uitvinden hoe dat moet…