Verhuur kamer: 10 min. van Parijs

Hallo,
We verhuren een kamer 10 minuten van Parijs af met de métro. 400 euros per maand, ontbijt inbegrepen.
Mail even over.

Beste verhuurder,

Uw advertentie klinkt als muziek in mijn oren!!!
Ik ben een jonge dame van 25 jaar , wonend te Amsterdam.
Zoals vele nederlanders is mijn liefde voor Parijs natuurlijk ook enorm groot!
Ik ben van plan om daar ook natuurlijk zo snel mogelijk te wonen en wat er bij hoort, te werken, wat mij tot nu toe helaas nog niet is gelukt!
Graag zou ik nog verdere informatie willen van u, wat betreft de kamer verhuur, op het volgend web adres, [EMAIL=“ahlamchick@hotmail.com”]ahlamchick@hotmail.com.
Ik zie u reactie graag tegemoet…
Vriendelijke groeten, Ahlam Sokhal :dag:

Hallo,

Dit klinkt zeker goed. Ik ben een meisje van 18 en wil graag voor +/- half jaar naar Parijs. Zou u mij willen mailen op: [EMAIL=“renske_p@hotmail.com”]renske_p@hotmail.com over precieze lokatie, dichtsbijzijnde metro enzo, en ook een paar foto’s mee willen sturen?

Bedankt!

hallo,

ik ben eveneens een meisje van 18. Ik ben geintresseerd in de kamer indien u deze nog verhuurt. Zou mij wat informatie over de ligging en een foto kunnen mailen op [EMAIL=“prinses_nora@hotmail.com”]prinses_nora@hotmail.com

alvast bedankt
Nora

Beste verhuurder,

Ik ben Maaike, woon in Dinther in Nederland. 12 Januari word ik 18 jaar. Vanaf September 2008 wil ik voor +/- een jaar in Frankrijk wonen en werken. Ik zou graag meer informatie over deze kamer ontvangen. Dit kunt u sturen naar: [EMAIL=“Maaikess@gmail.com”]Maaikess@gmail.com.

Alvast bedankt,

Maaike Driessen.

Beste verhuurder,
Mijn dochter woont in Parijs, werkt op Charles de Gaulle en deelt een apartement met een ander. Deze andere persoon gaat zeer binnenkort verhuizen. De huur is veel te hoog voor haar alleen.
Graag inlichtingen aan julesrichard@gmail.com

Mijn dochter (21) gaat van augustus tot januari in Parijs studeren. Ze gaat Frans doen aan de Sorbonne, Heeft geneeskunde gedaan.
Gr. Jan Beeldman
[EMAIL=“j.beeldman@chello.nl”]j.beeldman@chello.nl

Verhuurt u nog steeds die kamer? Ik ben dringend op zoek naar een kamer in Parijs vanaf 14 september tot eind januari 2010. Ik vervolledig mijn dansopleiding in een dansacademie in Parijs. Gelieve te mailen naar [EMAIL=“saradelen@skynet.be”]saradelen@skynet.be

hallo verhuurder,

ik zie dat dit bericht dateert van 2007, heeft u alsnog deze kamer? ik zou graag wat meer info willen [EMAIL=“arabiertje1985@hotmail.com”]arabiertje1985@hotmail.com

tnx!

goedemiddag,

Is deze kamer nu (weer) beschikbaar? Het is namelijk een beetje verwarrend met de datums…

met vriendelijke groet,

Sandra

[EMAIL=“sandra_389@hotmail.com”]sandra_389@hotmail.com

Hallo,

Graag zou ik meer informatie over de kamer ontvangen. [EMAIL=“elise10101991@hotmail.com”]elise10101991@hotmail.com
Ik ga namelijk een half jaar studeren in Parijs van 17 januari 2011 t/m 30 juni 2011.

Met vriendelijke groet,

Elise de Jong

Misschien ook hier eens kijken (gewoon vh net geplukt):
http://www.devinci.fr/leocampus/?page_id=88

http://www.adele.org/public/residence/residence_liste.php?ville_mere=92